Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Ogłoszenie o zamówieniu

Wyświetl stronę główną » Przetargi » Ogłoszenie o zamówieniu

Podtytuł: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ogrodzieniec

Ogrodzieniec: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ogrodzieniec o długości ok. 63 km. i dróg użytku rolnego o długości ok.10 km. - ceny jednostkowe.
Numer ogłoszenia: 193658 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie, tel. 032 6723055, 6732121...3 w.134.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ogrodzieniec o długości ok. 63 km. i dróg użytku rolnego o długości ok.10 km. - ceny jednostkowe..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy o łącznej długości ok. 63 km z czego ok. 30% stanowią wąskie uliczki / do 3m szerokości/, oraz drogi użytku rolnego ok. 10 km polegające na: - odśnieżaniu całej szerokości jezdni wraz z poboczem W kalkulacji 1 km. odśnieżania należy uwzględnić całą szerokość drogi ( t.j. jezdnia i pobocze ok. 1m.) W przypadku nadmiaru śniegu wywóz z miejsc uciążliwych dla ruchu kołowego i pieszego. W przypadku wystąpienia trudnych warunków zimowych / tj. silne zawieje i zamiecie śnieżne/ użycie sprzętu ciężkiego. - likwidacji śliskości poprzez posypywanie materiałami zwiększającymi szorstkość t.j. mieszanką piasku i żużla lub piasku i soli drogowej (w ilości 20 -25 g/m2 przy temperaturze od -3 do -6 st. C i od 25 - 30 g/m2 przy temperaturze od -7 do -10 st. C) jezdni do 90% szerokości w miejscach niebezpiecznych t.j skrzyżowania, przystanki PKS, łuki, wzniesienia. W przypadku wystąpienia gołoledzi posypywanie całości dróg mieszanką soli i piasku Przyjmuje się następujące warunki prowadzenia /akcji zima/ a) rozpoczęcie / akcji /: bezzwłocznie po wystąpieniu śliskości jezdni, i w 1 godzinę po rozpoczęciu opadów śniegu. b) zakończenie : do 4 godzin od rozpoczęcia w przypadku likwidacji śliskości, i do 8 godzin od ustania opadów. W razie awarii sprzętu wykonawca zapewnia sprzęt zastępczy. Materiały do zwalczania śliskości zimowej: Do zwalczania śliskości zimowej mogą być używane następujące materiały: - piasek o uziarnieniu 2 -5 mm bez zanieczyszczeń ilastych i gliniastych, - żużel wielkopiecowy , kruszywo niesortowane frakcji 2 - 8 mm - mieszanka piasku i żużla o uziarnieniu j.w. - mieszanka piasku i soli drogowej /w ilości jak w pkt 1/. Zakup, transport, wykonanie mieszanki oraz składowanie materiałów do posypywania dróg zapewnia wykonawca zamówienia. . Sprzęt: Do prowadzenia /akcji zimowej/ na terenie miasta i gminy wykonawca zamówienia powinien dysponować sprawnym technicznie następującym sprzętem lub posiadać umowę na dzierżawę sprzętu na czas realizacji zamówienia : - pługo-piaskarkę wyposażoną w pług patrolowy jedno lub dwulemieszowy - ciągnik wyposażony w krótki pług odśnieżny i rozrzutnik - min 2 szt - ładowarkę Fadroma , Caterpillar lub równoważną - spycharkę gąsienicową / DT. 75 - 100 kM./ lub równoważną (również gąsienicowy) - samochód samowyładowczy o ład. powyżej 10 T. wyposażony w pług patrolowy dwu lemieszowy (posłuży także do wywozu nadmiaru śniegu). - samochód osobowy -dyżurny Sprzęt do prowadzenia /akcji/ powinien być wyposażony w lampy sygnalizacyjne a kierowcy i operatorzy w telefony komórkowe. Ilość sprzętu zatrudnionego powinna być dostosowana do panujących warunków drogowych i długości obsługiwanych dróg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - w formie oświadczenia w następującym zakresie: 1)wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 2)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Oferenta z postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, d) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowaniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (wg załącznika nr 2 do SIWZ), e) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 3 do SIWZ). 2. Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz zamówień zrealizowanych przez oferenta w okresie ostatnich 3 lat (tj. w latach 2005-2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: w tym minimum jednego odpowiadającego charakterowi zamówienia (wg załącznika nr 4 do SIWZ), oraz załączenia dokumentów potwierdzających od Zamawiających, że usługi te zostały wykonane należycie. Przez zamówienie odpowiadające charakterowi zamówienia należy rozumieć zamówienie o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł na zimowe utrzymanie dróg, b) wykaz sprzętu ( sprawnego technicznie ) potrzebnego do wykonania zamówienia ( załącznik Nr 5 ), c) oświadczenie o całodobowej dyspozycyjności wykonawcy ( również w niedziele i święta) w okresie od 1 listopada do 31 marca w całym okresie obowiązywania umowy ( załącznik Nr 6 ), d) aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z sumą ubezpieczenia co najmniej 100 000 zł - potwierdzone polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec Zarząd Komunalny Plac Wolności 42 42-440 Ogrodzieniec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec Plac Wolności 25 42-440 Ogrodzieniec Sekretariat (pok.22).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Dokumenty do pobrania:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
- Wymagane dokumenty

Informacje

Rejestr zmian

2008-08-19 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2008-08-19 00:00

Dodanie artykułu - Rafał Szlachta

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec
tel. (032) 6709700
faks: (032) 6709721

kod TERYT: Ogrodzieniec-2416063;Ogrodzieniec miasto-2416064;Ogrodzieniec obszar wiejski-2416065;NIP: 6491003263; REGON:000529031, Dane do faktur: Gmina Ogrodzieniec, NIP: 6492275822, REGON: 276258842;
Aktualny nr konta bankowego PKO BP SA Nr 15 1020 2498 0000 8202 0436 5250
Kontakt: 
ogrodzieniec@ogrodzieniec.pl;
Elektroniczne Skrzynki Podawcze:
1) https://ogrodzieniec.eboi.pl/;
2) http://epuap.gov.pl/ skrytka epuap: /qdj1qo562c/skrytka
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.