Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Ogłoszenie o przetargu - wyposażenie segmentu dydaktycznego i sportowego

Wyświetl stronę główną » Przetargi » Ogłoszenie o przetargu - wyposażenie segmentu dydaktycznego i sportowego

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Ogrodzieniec: wyposażenie segmentu dydaktycznego i sportowego

Publikacja obowiązkowa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec, do kontaktów: Jolanta Gąkowska
Piotr Mikulski, Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie, tel. 032 6723055, 6732121...3 w.134, e-mail: j.gakowska@ogrodzieniec.pl.

Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ogrodzieniec.pl
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyposażenie segmentu dydaktycznego i sportowego.
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno.
Główne miejsce realizacji dostawy : Gimnazjum, Ogrodzieniec, ul. Orzeszkowa 13.
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie do segmentu dydaktycznego i sportowego w ramach projektu pn.: Budowa segmentu dydaktycznego i sportowego z łącznikiem do istniejącej szkoły w Ogrodzieńcu.
Na przedmiot zamówienia składają się 3 niepodzielne zadania:
Zadanie nr 1 - wyposażenia segmentu dydaktycznego (meble)
Zadanie nr 2 - wyposażenia segmentu sportowego (sprzęt sportowy)
Zadanie nr 3 - wyposażenie segmentu sportowego (ścianka wspinaczkowa).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do SIWZ.
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga aby dostarczone przedmioty zamówienia posiadały: certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polska Normą lub aprobaty techniczne, certyfikaty na dopuszczenie do użytkowania w placówkach szkolnych, sportowych.
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 36.15.00.00, 36.40.00.00, 36.42.00.00, 36.14.00.00.
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: Jak w pkt.II.1.5) ogłoszenia
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do
oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5. złożą w wyznaczonym terminie ofertę wraz z załącznikami, w sposób określony w SIWZ na drukach wymaganych przez zamawiającego,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie - wzór dokumentu (załącznik nr 5 do SIWZ ).
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
4) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument ustanawiający Pełnomocnictwo(a).
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 niniejszego rozdziału zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5. W celu potwierdzenia, że oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane jest udokumentowanie przez oferenta wykonania tych zadań poprzez dostarczenie wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane (dotyczy tylko zadania nr 3).
6. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 i 4 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów.
7. Dokumenty składane w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca załączy do oferty w oryginale lub jako kserokopie. W przypadku dołączenia kserokopii, winny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby wskazane w dokumencie rejestrowym.
Na kserokopii dokumentu należy zamieścić zapis: za zgodność z oryginałem oraz czytelny podpis lub parafkę i pieczątkę imienną. Kserokopie dokumentów potwierdzone w inny sposób niż wyżej opisany, zostaną uznane za nieważne i będzie to przyczyną odrzucenia oferty.
8. Ofertę i dokumenty wymienione w pkt 1 i wykaz wg. pkt 5 Wykonawca złoży w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
2) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl.

Opłata:
Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać za zaliczeniem pocztowym (przesyłką pobraniową - koszt przesyłki ponosi Wykonawca) lub bezpośrednio w pok. 34 mieszczącym się na II piętrze budynku Urzędu Miasta i Gminy Ogrodzieniec, Plac Wolności 25.
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2007 godzina 12:00.
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.06.2007, godzina 12:15, Sala Narad Rady Miejskiej w Ogrodzieńcu, Ogrodzieniec, Plac Wolności 42.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego na lata 2004-2006, Priorytet 3- Rozwój Lokalny, Działanie 3.5- Lokalna infrastruktura społeczna Poddziałanie 3.5.1 Lokalna infrastruktura edukacyjna i sportowa
2) Informacje dodatkowe:
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2007.

ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ Nr: 1 
Nazwa: Wyposażenie segmentu dydaktycznego i sportowego w ramach projektu pn.:
Budowa segmentu dydaktycznego i sportowego z łącznikiem do istniejącej szkoły w Ogrodzieńcu.
1) Krótki opis: Wyposażenie segmentu dydaktycznego (meble).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.00.00, 36.15.10.00, 36.62.10.00, 
36.11.14.10, 36.14.00.00.
3) Wielkość lub zakres: Jak w pkt. II.1.5) ogłoszenia.
4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2007
5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
6) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ Nr: 2 
Nazwa: Wyposażenie segmentu dydaktycznego i sportowego
w ramach projektu pn.:
Budowa segmentu dydaktycznego i sportowego z łącznikiem do istniejącej szkoły w Ogrodzieńcu.
1) Krótki opis: Wyposażenie segmentu sportowego (sprzęt sportowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.40.00.00, 36.42.00.00.
3) Wielkość lub zakres: Jak w pkt II.1.5) ogłoszenia.
4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2007
5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
6) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ Nr: 3 
Nazwa: Wyposażenie segmentu dydaktycznego i sportowego
w ramach projektu pn.:
Budowa segmentu dydaktycznego i sportowego z łącznikiem do istniejącej szkoły w Ogrodzieńcu.
1) Krótki opis: Wyposażenie segmentu sportowego (ścianka wspinaczkowa).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.40.00.00.
3) Wielkość lub zakres: Jak w pkt II.1.5) ogłoszenia.
4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.09.2007
5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
6) Informacje dodatkowe:

Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec
dr inż. Andrzej Mikulski

Załączniki do pobrania


PYTANIA I ODPOWIEDZI

Nr AP-341/10/2007
Sprawa AP-ZP/PN-3/2007
Zainteresowani Wykonawcy


Gmina Ogrodzieniec zgodnie z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w nawiązaniu do rozdziału XI Specyfikacji istotnych warunków zamówienia do przetargu nieograniczonego na "Wyposażenie segmenty dydaktycznego i sportowego w ramach projektu pn. Budowę segmentu dydaktycznego i sportowego z łącznikiem do istniejącej szkoły w Ogrodzieńcu" odpowiada na złożone pytania i modyfikuje powyższą SIWZ w poniższy sposób:

DOTYCZY ZADANIA NR 1

Pytanie nr 1


Proszę o podanie wymiarów mebli:
1) Biurko (klasy lekcyjne - poz. 5)
2) Szafki metalowe ubraniowe (szatnie - poz. 10)
3) Biurko (gabinet dyrektora - poz.11), czy kontenery mają być zamontowane na stałe w biurku, czy może wolnostojące na kółkach
4) Ława (gabinet dyrektora - poz. 14); oraz proszę o podanie więcej szczegółów wyglądu tej ławy
5) Biurko dyrektorskie (gabinet wicedyrektora - poz. 16)
6) Szafa (gabinet wicedyrektora - poz. 18)
7) Ława (gabinet wicedyrektora - poz.19) oraz proszę o podanie więcej szczegółów wyglądu tej ławy
8) Biurko (sekretariat - poz.21), czy kontenery mają być zamontowane na stałe w biurku, czy może wolnostojące na kółkach
9) Szafka (sekretariat - poz. 23)
10) Biurko komputerowe(sekretariat - poz. 25)
11) Szafy (pokój nauczycielski - poz. 30)
12) Biurko (stróż - poz. 34)
13) Szafa (stróż - poz. 36)

Odpowiedź

1) Biurko - poz. 5 (DxSxW) 1200x600x760 mm .
2) Szafki metalowe ubraniowe - poz. 10 (WxSxG) 1800x400x500 mm .
3) Biurko - poz.11 (DxSxW) 1800x700x760 mm, kontenery mają być zamontowane na stałe.
4) Ława - poz. 14 (DxSxW) 1000x600x500 mm z materiału i w kolorze mebli w gabinecie. 
5) Biurko - poz. 16 (DxSxW) 1200x600x760 mm (takie jak w poz. 5 - w klasach).
6) Szafa - poz. 18 szafa aktowa zamykana (Wx SxG) 1800x900x400 mm kolor taki jak meble w sekretariacie.
7) Ława - poz.19 (DxSxW) 1000x600x500 mm z materiału i w kolorze mebli w gabinecie. 
8) Biurko - poz.21 (DxSxW) 1800x700x760 mm, kontenery mają być zamontowane na stałe.
9) Szafka - poz. 23 (Wx SxG) 1800x900x400 mm kolor taki jak meble w sekretariacie.
10) Biurko komputerowe - poz. 25 (DxSxW) 650x550x760 mm w kolorze mebli jak w sekretariacie.
11) Szafy - poz. 30 szafa aktowa zamykana (Wx SxG) 1800x900x400 mm .
12) Biurko - poz. 34 (DxSxW) 1200x600x760 mm, w kolorze jak meble w klasach. 
13) Szafa - poz. 36 (WxSxG) 1850x400x530 mmm, w kolorze jak meble w klasach.

Pytanie nr 2


Regały biblioteczne z półkami (biblioteka). Z czego mają być wykonane te regały. Czy regałów ma być 48 szt. ?

Odpowiedź

W opisie poz. 28 podano wymiary regałów 1800x1000x290 mm (WxSxG), gdzie W - wysokość, S - szerokość a G - głębokość. 48 mb regałów jednometrowych to 48 szt. Regały winny być wykonane z płyty laminowanej gr. 18 mm w kolorystyce jak meble w klasach..

Pytanie nr 3

Stół (pokój nauczycielski - poz. 31) z jakiego materiału ma być wykonana konstrukcja stołu - metalowa, czy z płyty?

Odpowiedź

Stół - poz. 31 konstrukcja i nogi metalowe, blat z płyty laminowanej gr. 25 mm , we wskazanej kolorystyce.


Pozostałe zapisy SIWZ nie zmienione niniejszym pismem pozostają bez zmian.

Burmistrz Miasta i Gminy
Ogrodzieniec
dr inż. Andrzej Mikulski

Informacje

Rejestr zmian

2007-06-15 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2007-06-12 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2007-06-11 00:00

Dodanie artykułu - Rafał Szlachta

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec
tel. (032) 6709700
faks: (032) 6709721

kod TERYT: Ogrodzieniec-2416063;Ogrodzieniec miasto-2416064;Ogrodzieniec obszar wiejski-2416065;NIP: 6491003263; REGON:000529031, Dane do faktur: Gmina Ogrodzieniec, NIP: 6492275822, REGON: 276258842;
Aktualny nr konta bankowego PKO BP SA Nr 15 1020 2498 0000 8202 0436 5250
Kontakt: 
ogrodzieniec@ogrodzieniec.pl;
Elektroniczne Skrzynki Podawcze:
1) https://ogrodzieniec.eboi.pl/;
2) http://epuap.gov.pl/ skrytka epuap: /qdj1qo562c/skrytka
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.