Skróty klawiszowe:
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
ogrodzieniec.bip.jur.pl
Wyświetl stronę główną » Przetargi » OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Ogrodzieniec: Rekonstrukcja Grodu Królewskiego na Górze Birów w Podzamczu
Publikacja obowiązkowa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec, do kontaktów: Jolanta Gąkowska, Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie, tel. 032 6723055, 6732121...3 w.134, e-mail: j.gakowska@ogrodzieniec.pl.
Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ogrodzieniec.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekonstrukcja Grodu Królewskiego na Górze Birów w Podzamczu.
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Góra Birów, sołectwo Podzamcze, gmina Ogrodzieniec.
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie polega na budowie zespołu obiektów tworzących drewnianą twierdzę, w skład której wejdą: wieża bramna, chata, wieża strażnicza z wałem skrzyniowym oraz wieża obserwacyjna. Powierzchnia użytkowa budynków to 140,6 m2 a kubatura 940 m3. Budynki wzniesione będą w konstrukcji wieńcowej wykonanej z belek okrąglaków. Belki sosnowe lub świerkowe będą okorowane i zaimpregnowane i będą miały max. średnicę 25 cm. Ułożone będą na podwalinie wykonanej z drewna liściastego. Uszczelnieniem spoin między balami będzie mech lub słomiane warkocze niewidoczne od strony zewnętrznej lica budynku.
Zaprojektowane rozwiązania architektoniczne jak i konstrukcyjne nawiązują do wyobrażeń o wyglądzie drewnianej twierdzy średniowiecznej. Źródłem danych do rekonstrukcji Grodu Królewskiego na Górze Birów może być ogólnie znany gród z epoki halsztackiej w Biskupinie.
Teren na którym zlokalizowano budowle jest ostańcem skalnym wypiętrzonym w stosunku do otaczającego terenu o około 35-40 m.
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Okres gwarancji 3 lata.
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.20.00.00, 45.22.00.00, 45.21.00.00, 45.21.23.50, 45.23.00.00.
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w punkcie II.1.5. Wartość powyżej 60.000 Euro.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.04.2008
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) należy wnieść w terminie do dnia 25.05.2007 r. do godz. 10,00. Decyduje data wpływu środków na konto zamawiającego.
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu:
1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5.złożą w wyznaczonym terminie ofertę wraz z załącznikami, w sposób określony w SIWZ na drukach wymaganych przez zamawiającego,
6.wniosą wadium przetargowe na warunkach określonych w SIWZ,
7.podpiszą umowę, na warunkach określonych we wzorze umowy, załączonym do SIWZ.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg zasady spełnia/nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie - wzór dokumentu (załącznik nr 2 do SIWZ ).
2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
4) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument ustanawiający Pełnomocnictwo(a),
3.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (dotyczy: kierownika/ów budowy) a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wzór dokumentu (załącznik nr 4, 5) do SIWZ. Do wykazu dołączone zostaną następujące dokumenty:
a) potwierdzone kserokopie stosownych uprawnień budowlanych kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b) potwierdzone kserokopie zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależności do tej izby na dzień składania oferty.
4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek zostanie uznany jeżeli bank w swojej informacji potwierdzi, że wykonawca posiada środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 30% oferowanej ceny lub potwierdzi zdolność kredytową wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 30% oferowanej ceny realizacji zadania,
2) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500.000 zł.
3) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium na zasadach określonych w SIWZ.
5.Dokumenty wymienione w pkt 2 i pkt 4 oraz dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań dot. pkt 3 wykonawca załączy do oferty w oryginale lub jako kserokopie. W przypadku dołączenia kserokopii, winny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby wskazane w dokumencie rejestrowym. Na kserokopii dokumentu należy zamieścić zapis: za zgodność z oryginałem oraz czytelny podpis lub parafkę i pieczątkę imienną. Kserokopie dokumentów potwierdzone w inny sposób niż wyżej opisany, zostaną uznane za nieważne i będzie to przyczyną odrzucenia oferty.
6.Ofertę i dokumenty wymienione w pkt 1 i pkt 3 (wykazy) wykonawca złoży w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
2) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl.
Opłata: 100,00 Waluta PLN
Warunki i sposób płatności:
Wersja elektroniczna dostępna na naszej stronie internetowej jest bezpłatna.
Koszt wersji drukowanej dostępnej w Urzędzie Miasta i Gminy Ogrodzieniec wynosi 100 zł brutto. Jeżeli wersja drukowana SIWZ będzie pobierane osobiście, wtedy należy uiścić opłatę na konto tut. Urzędu w kasie BS w Ogrodzieńcu w godz. 8,00 - 15,00.
Jeżeli wersja drukowana SIWZ będzie pobierana drogą pocztową do w/w kwoty doliczone będą koszty przesyłki a należność będzie pobierana za zaliczeniem pocztowym.
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2007 godzina 10:00.
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.05.2007 godzina 10:15, Sala narad Rady Miejskiej w Ogrodzieńcu, 42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności 42.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego na lata 2004-2006, Priorytet 3 Rozwój lokalny, Działanie 3.1 Obszary wiejskie.
2) Informacje dodatkowe:
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.04.2007.
Załączniki do pobrania. (format zip)
1264
Razy
czytano
677
Id
artykułu
Informacje
Źródło informacji: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec.
Data utworzenia: .
Wprowadził do systemu: Rafał Szlachta. Data wprowadzenia: 2007-04-27 12:59:43.
Zatwierdził do publikacji: Rafał Szlachta. Data publikacji: 2007-04-27 12:59:43.
Rejestr zmian
2007-04-27 00:00 |
---|
Dodanie artykułu - Rafał Szlachta |
Archiwum:
Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:
Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec
tel. (032) 6709700
faks: (032) 6709721
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.