Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU POWYŻEJ 60 000 EURO - roboty budowlane

Wyświetl stronę główną » Przetargi » OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU POWYŻEJ 60 000 EURO - roboty budowlane

Podtytuł: Budowa segmentu dydaktycznego i sportowego z łącznikiem do istniejącej szkoły w Ogrodzieńcu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Ogrodzieniec: budowa segmentu dydaktycznego i sportowego z łącznikiem do istniejącej szkoły w Ogrodzieńcu

Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec, do kontaktów: Jolanta Gąkowska

Piotr Mikulski, Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie, tel. 032 6723055, 6732121...3 w.134, e-mail: j.gakowska@ogrodzieniec.pl.

Adresy internetowe

Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ogrodzieniec.pl

Adres profilu nabywcy (URL):

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne.

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa segmentu dydaktycznego i sportowego z łącznikiem do istniejącej szkoły w Ogrodzieńcu.

1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ogrodzieniec, ul. Orzeszkowej 13, istniejąca szkoła - Gimnazjum.

1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.

1.4) Informacje na temat umowy ramowej:

Czas trwania umowy ramowej:

Wartość umowy ramowej:

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:

1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie II etapu zadania tj. budowa segmentu dydaktycznego z łącznikiem do istniejącej szkoły -Gimnazjum.

Projektowany obiekt to dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony budynek o wymiarach 9,66 x 45,50 m z dachem kalenicowym symetrycznym.

Segment dydaktyczny to cztery oddziały - klasy (max. liczba uczniów jednego oddziału - 24) połączony jest z istniejącym obiektem szkoły. Klaso-pracownie z zapleczem dla nauczania: fizyki , chemii, geografii i biologii po dwie na każdej kondygnacji. W klasach zaprojektowano oświetlenie światłem dziennym z jednej - lewej strony, stosunek powierzchni okien do powierzchni podłogi klasy wynosi odpowiednio 1:4,5.

W projektowanej przewiązce - łączniku obiektu istniejącego z projektowanym - przewidziano: na parterze (obiektu projektowanego) dodatkowe samodzielne wejście do szkoły, pełniące jednocześnie role wyjścia ewakuacyjnego oraz boksy szatniowe dla projektowanych czterech oddziałów, na piętrze - gabinet dyrektora i z-cy dyrektora oraz sekretariat i korytarz komunikacyjny łączący poziom parteru szkoły istniejącej z projektowanym piętrem obiektu dydaktycznego.

Na poziomie parteru części dydaktycznej zaprojektowano dodatkowe wyjście, pełniące jednocześnie rolę wyjścia letniego na przyległy do szkoły teren rekreacyjny jak i wyjście ewakuacyjnego. Nowoprojektowany obiekt będzie wyposażony w instalację centralnego ogrzewania, instalację elektryczną wewnętrzną i zewnętrzną i instalację odgromową, instalację wodno -kanalizacyjną i wentylacyjną.

1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga dodatkowych dokumentów.

1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.20.00.00, 45.10.00.00, 45.30.00.00, 45.40.00.00.

1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

2) Wielkość lub zakres zamówienia

Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane przekraczajace wartość 60.000 EURO.

3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 8

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: 15.000 zł.

2) Warunki udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu:
1.
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

5.złożą w wyznaczonym terminie ofertę wraz z załącznikami, w sposób określony w SIWZ na drukach wymaganych przez zamawiającego,

6.wniosą wadium przetargowe na warunkach określonych w SIWZ,

7.podpiszą umowę, na warunkach określonych we wzorze umowy, załączonym do SIWZ.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg zasady spełnia/nie spełnia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie zgodne z udostępnionym wzorem.

2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP, zamawiający żąda następujących dokumentów:

1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

3)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

4)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

1)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże wykonanie minimum jednego zadania, odpowiadającego swoją wartością robotom będącym przedmiotem zamówienia (o wartości ogółem 1 mln zł brutto) oraz odpowiadających swoim rodzajem robotom będącym przedmiot postępowania tj. obejmujących co najmniej niżej wymienione roboty (branże): wykonanie robót budowlano-konstrukcyjnych, wykonanie robót instalacyjnych: elektrycznych, c.o. wod.-kan., z podaniem miejsca i charakterystyki wykonanych robót, ich wartości, daty rozpoczęcia i wykonania;

2)wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych i wod.-kan, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aby osoby te były wpisane do Izby Inżynierów Budownictwa (dotyczy wszystkich wymienionych osób. Do wykazu dołączone zostaną następujące dokumenty:

a) potwierdzone kserokopie stosownych uprawnień budowlanych kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

b) potwierdzone kserokopie zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależności do tej izby na dzień składania oferty.

4.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

1)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek zostanie uznany jeżeli bank w swojej informacji potwierdzi, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 50 % oferowanej ceny brutto za realizację niniejszego przedmiotu zamówienia;

2)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 1.000.000 zł;

3)dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium na zasadach określonych w SIWZ.

5.Dokumenty wymienione w pkt 2 i pkt 4 oraz dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań dot. pkt 3 wykonawca załączy do oferty w oryginale lub jako kserokopie. W przypadku dołączenia kserokopii, winny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby wskazane w dokumencie rejestrowym. Na kserokopii dokumentu należy zamieścić zapis: /za zgodność z oryginałem/ oraz czytelny podpis lub parafkę i pieczątkę imienną. Kserokopie dokumentów potwierdzone w inny sposób niż wyżej opisany, zostaną uznane za nieważne i będzie to przyczyną odrzucenia oferty.

6.Ofertę i dokumenty wymienione w pkt 1 i wykazy zgodnie z pkt 3 ppkt 1 i 2 wykonawca złoży w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia

1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:

2) Kryteria oceny ofert

2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

3) Informacje administracyjne

3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl

Opłata: 100 Waluta PLN.

Warunki i sposób płatności: Wersja elektroniczna dostępna na naszej stronie internetowej jest bezpłatna. Koszt wersji drukowanej dostępnej w Urzędzie wynosi 100 zł brutto. Jeżeli SIWZ jest pobierane osobiscie, wtedy należy opłatę uiścić na konto tut. Urzędu w kasie BS w Ogrodzieńcu w godz. 8.00 - 15.00 . Jezeli SIWZ jest pobierana drogą pocztową do w/w kwoty doliczone bedą koszty przesyłki a należność będzie pobierana za zaliczeniem pocztowym..

3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:

3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2006 godzina 13:00.

3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.

3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.12.2006, godzina 13:15, Sala Narad Rady Miejskie, 42-440 Ogrodzieniec , Plac Wolności 42.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego na lata 2004-2006, Prioryter 3 - Rozwój lokalny, działanie 3.5 - Lokalna infrastruktura społeczna, Poddziałanie 3.5.1 - Lokalna infrastruktura edukacyjna i sportowa.

2) Informacje dodatkowe:

3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.11.2006.

 


 

PYTANIA I ODPOWIEDZI

1. Pytania i odpowiedzi-04.12.2006

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2011-10-27 09:39

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2006-12-04 00:00

Dodanie załącznika/ załączników - Rafał Szlachta

2006-12-04 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2006-11-21 00:00

Dodanie załącznika/ załączników - Rafał Szlachta

2006-11-14 00:00

Dodanie załącznika/ załączników - Rafał Szlachta

2006-11-14 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2006-11-14 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2006-11-14 00:00

Dodanie załącznika/ załączników - Rafał Szlachta

2006-11-14 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2006-11-14 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2006-11-14 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2006-11-14 00:00

Dodanie załącznika/ załączników - Rafał Szlachta

2006-11-14 00:00

Dodanie artykułu - Rafał Szlachta

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec
tel. (032) 6709700
faks: (032) 6709721

kod TERYT: Ogrodzieniec-2416063;Ogrodzieniec miasto-2416064;Ogrodzieniec obszar wiejski-2416065;NIP: 6491003263; REGON:000529031, Dane do faktur: Gmina Ogrodzieniec, NIP: 6492275822, REGON: 276258842;
Aktualny nr konta bankowego PKO BP SA Nr 15 1020 2498 0000 8202 0436 5250
Kontakt: 
ogrodzieniec@ogrodzieniec.pl;
Elektroniczne Skrzynki Podawcze:
1) https://ogrodzieniec.eboi.pl/;
2) http://epuap.gov.pl/ skrytka epuap: /qdj1qo562c/skrytka
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.