Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Ogłoszenie o zamówieniu-roboty budowlane

Wyświetl stronę główną » Przetargi » Ogłoszenie o zamówieniu-roboty budowlane

Podtytuł: Modernizacja Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu w celu poprawy jakości i wzrostu dostępności świadczonych usług medycznych

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu , pl. Wolności 23, 42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie, tel. 032 6732545, faks 032 6733731.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu w celu poprawy jakości i wzrostu dostępności świadczonych usług medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu w celu poprawy jakości i wzrostu dostępności świadczonych usług medycznych jest realizacja pierwszej części II etapu robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie przebudowy piętra istniejącego budynku SP ZOZ w Ogrodzieńcu oraz remont pomieszczeń na piętrze. W ramach prac, które muszą być wykonane znajdują się: roboty murarskie - przebudowa gabinetów lekarskich, wytworzenie dodatkowej poczekalni dla pacjentów oraz przebudowa sanitariatów. Prace wykończeniowe dotyczą położenia właściwych wykładzin określonych w przedmiarze robót, położenie kafli, gipsowanie, malowanie ścian. W zakresie prac instalacyjnych mieści się wymiana umywalek oraz armatury uruchamianej bez dotyku rąk, podgrzewaczy, instalację pionów sanitarnych oraz częściową wymianę instalacji elektrycznej, wymianę lamp oświetleniowych zgodnie z obowiązującymi normami..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.25.00-6, 45.43.21.20-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.26.23.00-4, 45.30.00.00-0, 45.31.10.00-0, 45.33.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Obowiązek wpłaty wadium. Przystępując do przetargu, wykonawca jest obowiązany wnieść wadium 4.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące )
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności oraz czynności objętych zakresem przedmiotu zamówienia - w tym zakresie zamawiający wymaga , aby wykonawcy prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie załączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną tego typu robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Do oferty należy dołączyć wykaz wykonanych robót budowlanych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej jedną wykonaną tego typu robotę o wartości minimum 100% ceny oferowanej netto i zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. - załączenie do oferty wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu obejmującego zakresem merytorycznym całokształt robót oraz wykazanie minimum jednego pracownika posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej - instalacyjnej w zakresie sieci wod.kan i urządzeń elektrycznych. Do wykazu należy dołączyć kopię dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień oraz kopie zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - - na potwierdzenie spełniania warunku zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu potwierdzającego posiadanie aktualnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o sumie ubezpieczenia nie niższej niż cena zaoferowana w złożonej ofercie. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - do potwierdzenia oświadczeniem według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ. 2) spełnią warunki dodatkowe: a) potwierdzą stosownym oświadczeniem, iż zapoznali się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz że przyjmują je bez zastrzeżeń - zał nr 3 siwz; b) zaoferują nie krótszy niż 30 dni termin płatności za wykonane roboty, c) złożą ważną i odpowiednio przygotowaną - zgodnie z zapisami siwz - ofertę nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 ustawy. 2. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, o których mowa powyżej oraz określonych w treści siwz..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wypełniony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Informacje ogólne o wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt. 1-4 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt. 4, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/uwierzytelnianie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 6. Dokument stwierdzający fakt wspólnego ubiegania się przez ściśle oznaczone podmioty o udzielenie zamówienia (np. list intencyjny) wraz z pełnomocnictwem dla ustanowionego przez te podmioty pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - o ile o udzielenie zamówienia ubiegają się podmioty występujące wspólnie. 7. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia OC, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o sumie ubezpieczenia nie niższej niż zaoferowana cena wykonania przedmiotu zamówienia. 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, w tym dokument stwierdzający uprawnienia kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci wod.kan. i urządzeń elektrycznych wraz z kserokopią uprawnień i aktualnym na dzień złożenia oferty zaświadczeniem o przynależności do terytorialnego organu samorządu zawodowego. 9. Oświadczenie zgodne z treścią punktu 4 rozdziału III siwz. 10. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - dla każdego wykazanego zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej jedną wykonaną tego typu robotę o wartości minimum 100% ceny oferowanej netto i zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. 11. Harmonogram robót opracowany na bazie dokumentu, o którym mowa w rozdz. III pkt. 2 siwz. 12. Kosztorys ofertowy . 13. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogrodzieniec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu Plac Wolności 23 42 -440 Ogrodzieniec pok. : księgowość kadry (parter).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu Plac Wolności 23 42 -440 Ogrodzieniec pok. : księgowość kadry (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Został złożony wniosek o dofinansowanie ze środków unijnych w/w projektu Modernizacja Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu w celu poprawy jakości i wzrostu dostępności świadczonych usług medycznych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 , Działanie 9.2 Infrastruktura lecznictwa otwartego. Obecnie wniosek jest w trakcie oceny w Urzędzie Marszałkowskim .

Informacje dodatkowe:
Informacje dotyczące prac budowlano-remontowych dostępne są części: przedmiar i projekt, natomiast prace instalacyjne: wod-kan. i elektryczne w przedmiarze robót

Załączniki do pobrania


Zmiana nr 1

Ogrodzieniec 10.12.2008r.

Zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

dot. przetargu nieograniczonego na wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych polegających na modernizacji Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 354155 w dniu 08.12.2008r.

W oparciu art. 38 ust. 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dokonujemy zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie :

Część II Tryb Udzielania Zamówienia – otrzymuje brzmienie:

,,Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych polegających na modernizacji Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008r. nr 171, poz. 1058), zwanej dalej „ustawą”.”

Część XXII Postanowienia końcowe : pkt. 8 - otrzymuje brzmienie:

,,8.Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w zakresie nie uregulowanym przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. nr. 171, poz.1058) stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.).”

Załącznik nr 6 – Umowa; §1 otrzymuje brzmienie:

,, §1 Umowa zostaje zawarta w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego przez Zamawiającego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 oraz z 2008r. nr171, poz. 1058).
Zamawiający powierza Wykonawcy, a Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek wykonania przedmiotu umowy na warunkach określonych w niniejszej umowie.”

Pozostałe zapisy pozostają bez zmian.

Jednocześnie informujemy, że termin składania i otwarcia ofert w związku ze zmianą treści specyfikacji nie ulega zmianie.

Dyrektor Samodzielnego Publicznego
Zakładu Opieki Zdrowotnej
w Ogrodzieńcu
Bogdan Kuśmierski


Ogrodzieniec 19.12.2008r.

ZAWIADOMIENIE O WNIESIONYM PROTEŚCIE

Dotyczy: Przetargu nieograniczonego na roboty budowlane i instalacyjne w ramach realizacji projektu pn. ,,Modernizacja Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu w celu poprawy jakości wzrostu dostępności świadczonych usług medycznych”, ogłoszonego w BZP pod numerem 354155-2008 w dniu 08.12.2008r..

Działając na podstawie art. 181. ust.3 Pzp, Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu został wniesiony protest dotyczący postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie zgodnie z wymogami art. 181 ust 3 wzywa się Wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesienia protestu.
Uczestnikami postępowania stają się Wykonawcy , którzy mają interes prawny, w tym aby protest został rozstrzygnięty na korzyść jednej ze stron i którzy przystąpili do postępowania w terminie określonym w art. 181. ust. 4.

Treść protestu Zamawiający zamieszcza poniżej:

PROTEST
Oferenta (wykonawcy) wobec czynności podjętych
Przez Zamawiającego w toku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego

Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe PROBUDREM K. Lipiński w Ogrodzieńcu ul. Słowackiego 28 działając na podstawie art.180 Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych Dz.U. Nr 171 z 2008r. poz. 1058.

składa protest

wobec czynności podjętych przez Zamawiającego w toku postępowania o zamówienie publiczne, a w szczególności wobec dokonanej przez Zamawiającego zmiany treści specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia opublikowanej dnia 10.12.2008r. na stronie internetowej.
Protestujący żąda
1. Opublikowania nowej, poprawionej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zgodnej z jedną obowiązującą Ustawą – Prawo Zamówień Publicznych

Uzasadnienie

Zamawiający dnia 10.12.2008r. wprowadził informację o zmianie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dopisując dodatkowo do istniejącej podstawy prawnej (Dz.U. z 2007r Nr 223, poz.1655) przez dodanie ,,oraz” z 2008r. Nr 171, poz. 1058”. Wyraz ,,oraz” pomiędzy podanymi ustawami, powoduje konieczność jednoczesnego stosowania dwóch ustaw, które w swojej treści wzajemnie są różne (sprzeczne i wykluczają się).
Jednocześnie treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jest niezgodna z treścią dwóch różnych aktów prawnych dotyczących jednak w obu przypadkach Prawa Zamówień Publicznych.
Nawiązując do powyższego Zamawiający jest zobowiązany do opublikowania tekstu jednolitego przez poprawienie SIWZ i podanie jednej obowiązującej ustawy co pozwoli doprowadzić do zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.



Ogrodzieniec dnia 23.12.2008r.


Rozstrzygnięcie protestu


Dotyczy: wniesionego protestu odnoszącego się do postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane i instalacyjne w ramach realizacji projektu pn. ,,Modernizacja Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu w celu poprawy jakości wzrostu dostępności świadczonych usług medycznych”, ogłoszenie opublikowane w BZP w dniu 08.12.2008r. pod numerem 354155-2008 .


Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu oddala w całości wniesiony protest.

UZASADNIENIE


Wykonawca błędnie interpretuje prawidłowo określoną we wprowadzonej zmianie treści SIWZ podstawę prawną prowadzonego postępowania.


Użyte sformułowanie w zmienionej SIWZ wskazujące Dzienniku Ustaw, w których opublikowany jest tekst jednolity i zmiana do ustawy jest w pełni prawidłowa. Wskazano tekst podstawowy ustawy (w tym przypadku tekst jednolity) oraz tekst ustawy zmieniającej. Nie jest możliwe, wbrew treści protestu, stosowanie jednej lub drugiej ustawy. O prawie obowiązującym decydują organy ustawodawcze: Sejm i Senat (art. 95 ust. 1 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej), a nie Zamawiający nawet w przypadku błędnie podanej podstawy prawnej przez Zamawiającego (co w tej sytuacji nie miało miejsca).


Jednocześnie należy wskazać, że ustawa zmieniająca Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw opublikowana w Dzienniku Ustaw Nr 171 z 2008r., poz. 1058 zawiera sformułowanie: ”W ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) wprowadza się następujące zmiany:…” Takie sformułowanie oraz nazwa ustawy - ustawa z dnia 4 września 2008r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw jednoznacznie wskazuje, że obowiązują dwie ustawy. Ustawa z dnia 4 września 2008r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw nie może samodzielnie funkcjonować w obrocie prawnym bez tekstu podstawowego ustawy – Prawo zamówień publicznych. Treść tej ustawy wprost wskazuje, które postanowienia ustawy – Prawa zamówień publicznych ulegają zmianie. Nie ma więc wątpliwości, które postanowienia ustawy – Prawo zamówień publicznych obowiązują. Ustawy te nie wykluczają się i nie są sprzeczne, przeciwnie stanowią jedną, spójną całość.

W tym stanie sprawy protest jest nieuzasadniony.

Niniejsze rozstrzygnięcie zgodne z art. 182 ust. 2 pkt. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych jest ostateczne.




Ogrodzieniec dnia 23.12.2008r.

Zapytania do Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia


Działając w oparciu o art. 38 ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 oraz z 2008r. nr171, poz. 1058) przekazuję treść zapytań do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w ramach postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane i instalacyjne w ramach realizacji projektu pn. ,,Modernizacja Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu w celu poprawy jakości wzrostu dostępności świadczonych usług medycznych”, ogłoszenie opublikowane w BZP w dniu 08.12.2008r. pod numerem 354155-2008 .


Zapytania I oferenta


ZAPYTANIE


W związku z ogłoszonym przetargiem na wykonanie przebudowy parteru i piętra w SP ZOZ w Ogrodzieńcu niniejszym prosimy o wyjaśnienie w sprawach jak niżej::


A) roboty budowlane


1. W przedmiarze (dot. poz. 440) brak montażu podokienników zewnętrznych i wewnętrznych określonych w ST 05 str. 4. Prosimy o uzupełnienie przedmiaru oraz informację czy w przedmiotowych oknach przewiduje zainstalowanie nawiewników (brak w przedmiarze i w ST 05)


2.W poz. 260 nie podano proponowanego typu płytek posadzkowych w odróżnieniu od poz. 270 gdzie przewiduje się płytki typu Marazzi na cokoliki. Prosimy o uściślenie przedmiaru.


3. Do poz. 450 i 460 przyjęto ościeżnice stalowe, a w wyremontowanych pomieszczeniach zabudowano ościeżnice drewniane. Prosimy o uściślenie przedmiaru oraz określenie kolorystyki.


4. Do pozycji 470 i 480 przyjęto skrzydła płytowe (potwierdzono również w ST 05), a więc inne niż zabudowane (PORTA) w wyremontowanych już pomieszczeniach bez określenia kolorystyki. Prosimy o uściślenie przedmiaru, w przedmiarze nie uwzględniono wkładek do zamków.


5. W poz. 490 przedmiaru nie przyjęto montażu samozamykacza przewidzianego w ST 05 str. 4. Jest to odrębna robota. Prosimy o uzupełnienie przedmiaru i doprecyzowanie kolorystyki drzwi.


6.W projekcie przewidziano montaż pochwytów dla niepełnosprawnych – brak w przedmiarze.


Prosimy o uzupełnienie przedmiaru..


B) instalacje wod-kan


1. W przedmiarze robót montażowych poz. 27 przyjęto baterie stojące. Brak jest zaworów kątowych ½/½ odcinających dopływ wody do baterii przez przyłącze elastyczne. Prosimy o wyjaśnienie.


2. W poz. 30 przyjęto zlewozmywak na szafce. Czy w kalkulacji przyjąć zlewozmywak z stali nierdzewnej czy emaliowany? Czy Wykonawca ma dostarczyć szafkę pod wyżej wym zlewozmywak – nie ujęto w przedmiarze – prosimy o uzupełnienie.


3. W poz.32 przyjęto montaż podgrzewaczy elektrycznych. Prosimy o sprecyzowanie zakresu tj. podanie pojemności i miejsca montażu – czy pod umywalką?


4. W przedmiarze przy montażu umywalek przyjęto syfony umywalkowe z PCV – z zasady stosuje się syfony niklowane. Prosimy o uściślenie.


C) roboty elektryczne


W wyremontowanej części budynku (str. Prawa I piętro) zainstalowano oprawy kasetonowe 4x20W, a w przedmiarze robót przyjęto oprawy-belki 2x36W. Czy Inwestor nie przewiduje ujednolicenia systemu opraw w pomieszczeniach? Jeśli tak to prosimy o korektę przedmiaru.


Zapytania II oferenta


Dotyczy: zapytania w związku z ogłoszeniem przetargu ,,Modernizacja SP ZOZ w Ogrodzieńcu”.


1. Przedmiar robót przebudowy parteru i piętra – część budowlana, pozycja przedmiaru inwestorskiego 16,17.


Prosimy Inwestora o wskazanie wysypiska odpadów w promieniu 5 km. gdyż na taką odległość założono w przedmiarze transport tych odpadów.


Brak jest również pozycji zakładającej kalkulacje opłat za składowanie odpadów na wysypisku.


Pozycja przedmiaru inwestorskiego 24.


Proszę o określenie bardziej precyzyjnie wykładziny Gamrat Specjal 43 Plus (rozpraszająca czy przewodząca) gdyż pozycje znacznie się różnią cenowo od siebie). Prosimy również o określenie czy wykładziny mają być zgrzewane w miejscach połączeń, a jeżeli tak to prosimy o wprowadzenie pozycji katalogowej uwzględniającej koszt i nakłady tej pozycji.


Pozycja przedmiaru inwestorskiego 32.


Filcowanie istniejących tynków polegające wg założeń tej pozycji na nałożenie mleka wapiennego pędzlem i zatarciem packą filcową jako wygładzenie tynków może odnieść ujemny skutek przy malowaniu emulsyjnym.


Pozycja przedmiaru inwestorskiego 38


Proszę o wyjaśnienie tej pozycji przez podanie gr. tej wykładziny i czy również ma być zgrzewana w miejscach łączeń?


Pozycja przedmiaru inwestorskiego 39


Pozycja ta obejmuje tylko skucie istniejących płytek natomiast nie przewiduje skucia tynku – podkładu pod płytkami, a kolejna poz. 40 przewiduje wykonanie tynków w tej ilości tj. 300,23/ m² - proszę o wyjaśnienie.


Pozycja przedmiaru inwestorskiego 47, 48


Proszę o określenie jakiego rodzaju okucia drzwiowe i zamki winny być skalkulowane ( np. zamki standard na klucz)


Pozycja przedmiaru inwestorskiego 50,51


Jakie farby należy skalkulować ? Farby akrylowe mają dużą rozbieżność cenową, a chcielibyśmy spełnić oczekiwania Inwestora.


Prosimy o wprowadzenie pozycji katalogowej dotyczącej malowania metalowych lub zamianę tej pozycji na taką , która w założeniach posiada nakłady na wykonanie tych prac .


Przedmiar robót instalacji wod.-kan.


Pozycja przedmiaru inwestorskiego 32


Proszę o określenie parametrów technicznych podgrzewaczy.


Pozycja ta dotyczy jak wynika z opisu zlewozmywaków i określa ilość podgrzewaczy 10 szt., natomiast zlewozmywak jako nowy do montażu jest przewidziany 1, prosimy o wyjaśnienia.


Wyjaśnienie tych pozycji pozwoli na przygotowanie właściwej oferty i wyceny tych robót.


Zapytania III oferenta


Dot. Przetargu nieograniczonego :,,Modernizacja Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu w celu poprawy jakości i wzrostu dostępności świadczonych usług medycznych.


1. Czy do SIWZ będzie dołączony wzór harmonogramu robót?


2. W formularzu oferty Przetargowej w punkcie 5 istnieje zapis:


,,Szczegółowe zestawienie warunków gwarancji zawiera załącznik ….”


Czy Zamawiający dołączy do SIWZ wzór tego załącznika?


Zapytania IV oferenta


Dot. ,,Robót budowlanych i instalacyjnych polegających na modernizacji Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu”.


ROBOTY BUDOWLANE


1. Prosimy o podanie informacji czy w kosztorysie należy skalkulować koszty utylizacji gruzu, jeżeli tak to prosimy o uzupełnienie przedmiaru o dodatkową pozycję nr 530 wraz z podaniem ilości


2. Poz. 260 .Prosimy o podanie parametrów płytek podłogowych 30x30 cm.


3. Poz. 270. Prosimy o podanie parametrów cokolików (wysokość, typ, itp.).


4. Poz. 380. Prosimy o podanie parametrów wykładziny ściennej zmywalnej (rodzaj materiału, grubość, sposób łączenia styków, itp.)


5. Poz 410. Prosimy o podanie parametrów płytek ściennych (grubość, kolor, wymiar, itp.).


6. Poz.440. Prosimy o podanie parametrów okien PCV (rodzaj profilu, przenikalność cieplna, kolor, rodzaj szklenia czy zastosować nawiewniki).


7. Poz. 450. Prosimy o podanie rodzaju ościeżnicy – metalowa czy drewniana.


Jeżeli drewniana to czy zwykła regulowana na jaką grubość muru.


8. Prosimy o dodanie pozycji wraz z obmiarem na końcu przedmiaru na zgrzewanie wykładzin rulonowych PCV.


INSTALACJE ELEKTRYCZNE


1. Poz. 710. Prosimy o wyjaśnienie czy nie
nastąpił błąd w podstawie katalogowej gdyż w naszym komputerowym programie do
kosztorysowania pozycja KNNR-5 1209/17 nie istnieje.


2. Poz.720. Prosimy o wyjaśnienie czy nie nastąpił błąd w podstawie katalogowej gdyż w naszym komputerowym programie do kosztorysowania pozycja KNNR-5 1209/19 nie istnieje.


INSTALACJE WOD -KAN


1. Poz. 30 Czy w tej pozycji należy skalkulować szafkę pod zlewozmywak, czy szafkę dostarczy Inwestor. Jeżeli szafkę należy skalkulować to prosimy o dodanie pozycji kosztorysowej na dostawę i montaż..


2. Poz. 32. Prosimy o podanie parametrów podgrzewaczy elektrycznych (pojemnościowe czy przepływowe, ewentualna pojemność, moc grzewcza, itp.)


3. Prosimy o dodanie kolejnej pozycji na montaż zaworków kątowych, które są niezbędne do baterii umywalkowych stojących z podaniem ilości.


4. Poz. 33. Prosimy o podanie jakie wymagania powinny spełniać deski sedesowe do muszli kompakt.



Ogrodzieniec: Modernizacja Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu w celu poprawy jakości i wzrostu dostępności świadczonych usług medycznych
Numer ogłoszenia: 354155 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogrodzieniec 23.12.2008r.

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU
POSTĘPOWANIA


Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane i instalacyjne w ramach realizacji projektu pn. ,,Modernizacja Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu w celu poprawy jakości wzrostu dostępności świadczonych usług medycznych”, ogłoszenie opublikowane w BZP w dniu 08.12.2008r. pod numerem 354155-2008 .


Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu

Działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008r. Dz. U. Nr171, poz. 1058),
Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.


Podstawa prawna:

Art.93 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych – wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć

Art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych – postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie

Kierowane do Zamawiającego zapytania do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wykazały konieczność zweryfikowania dokumentacji stanowiącej treść SIWZ - uzupełnienia i doprecyzowania przedmiaru robót.Przedmiar robót wymaga doprecyzowania i uzupełnienia w celu spełnienia wymogów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), a w szczególności określonych w § 6 ust. 1 rozporządzenia. Konieczność zmiany przedmiaru robót, stanowiącego integralną część SIWZ powoduje, że nie jest możliwe zawarcie ważnej umowy, która zawierałaby pełny, szczegółowy opis przedmiotu realizacji oparty na przedmiarze robót.

W tym stanie sprawy konieczne jest unieważnienie przetargu.

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych – dział VI ,,Środki ochrony prawnej”.

Informacje

Rejestr zmian

2008-12-23 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2008-12-23 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2008-12-23 00:00

Edycja artykułu -

2008-12-23 00:00

Edycja artykułu -

2008-12-23 00:00

Edycja artykułu -

2008-12-23 00:00

Edycja artykułu -

2008-12-19 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2008-12-10 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2008-12-08 00:00

Dodanie artykułu - Rafał Szlachta

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec
tel. (032) 6709700
faks: (032) 6709721

kod TERYT: Ogrodzieniec-2416063;Ogrodzieniec miasto-2416064;Ogrodzieniec obszar wiejski-2416065;NIP: 6491003263; REGON:000529031, Dane do faktur: Gmina Ogrodzieniec, NIP: 6492275822, REGON: 276258842;
Aktualny nr konta bankowego PKO BP SA Nr 15 1020 2498 0000 8202 0436 5250
Kontakt: 
ogrodzieniec@ogrodzieniec.pl;
Elektroniczne Skrzynki Podawcze:
1) https://ogrodzieniec.eboi.pl/;
2) http://epuap.gov.pl/ skrytka epuap: /qdj1qo562c/skrytka
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.