Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Punkt Konsultacyjny - informacja FRAPZ

Wyświetl stronę główną » Gminne Centrum Informacji » Archiwum » Punkt Konsultacyjny - informacja FRAPZ

Podtytuł: Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia zaprasza przedsiębiorców oraz osoby zamierzające rozpocząć własną działalność gospodarczą do korzystania z usług Punktu Konsultacyjnego.

Usługi świadczymy w następujących lokalizacjach:

- w siedzibie Fundacji w Dąbrowie Górniczej przy ul. Sienkiewicza 6a, pokój nr 014 (parter budynku), od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00,

- w Podstrefie Sosnowiecko - Dąbrowskiej Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej,
w Sosnowcu, ul. Modrzejowska 32b (wejście od ul. Małachowskiego), w trzecią środę miesiąca w godzinach 10:00-14:00,

- w Urzędzie Miejskim w Zawierciu, ul. Piastowska 1, w pierwszą i czwartą środę miesiąca w godzinach 10:00-14:00,
 
- w Starostwie Powiatowym w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, w drugi wtorek miesiąca
w godzinach 10:00-14:00.

Jaki jest zakres usług Punktów Konsultacyjnych? Czego mogą dotyczyć bezpłatne usługi informacyjne w PK?

Punkt Konsultacyjny świadczy bezpłatne usługi informacyjne obejmujące zagadnienia związane z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz programami i formami wsparcia dla przedsiębiorstw oraz osób zamierzających rozpocząć własną działalność gospodarczą, w następujących zakresach:

1. Podejmowanie i wykonywanie oraz rezygnacja z prowadzenia działalności gospodarczej:

- podejmowanie działalności gospodarczej,
- wykonywanie działalności gospodarczej – obowiązki podatkowe,
- wykonywanie działalności gospodarczej – zatrudnianie pracowników,
- wykonywanie działalności gospodarczej – finansowanie działalności (w tym dotacje na rozpoczęcie - działalności gospodarczej),
- wykonywanie działalności gospodarczej – kontrola przedsiębiorstw,
- rezygnacja z prowadzenia działalności gospodarczej.

2. Możliwości uzyskania wsparcia na realizację projektów w latach 2007 – 2013 ze środków publicznych:

- charakterystyka poszczególnych źródeł finansowania,
- przedstawienie możliwości uzyskania wsparcia finansowego na realizację projektu,
- inne informacje istotne z punktu widzenia ubiegania się o wsparcie finansowe na realizację projektu.

3. Możliwości i zasady uzyskania usług specjalistycznych:

- możliwości i zasady korzystania m.in. z usług doradczych o charakterze proinnowacyjnym oraz usług doradczych proeksportowych
- możliwości i zasady korzystania z dofinansowanych szkoleń

4. Inne informacje:

- informacje teleadresowe instytucji otoczenia biznesu
- wskazanie instytucji, które posiadają bazy danych zawierające informacje o dłużnikach i potwierdzające wiarygodność partnerów gospodarczych

Jak korzystać z usług świadczonych przez Punkt Konsultacyjny?

Aby skorzystać z usług świadczonych przez konsultantów, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny, osobisty lub drogą elektroniczną, celem ustalenia terminu konsultacji. W przypadku przedsiębiorców, przed spotkaniem, zalecamy przygotowanie numeru PKD Państwa firmy, numeru NIP oraz dokładnej daty rozpoczęcia działalności gospodarczej.

Dlaczego usługi świadczone przez Punkt Konsultacyjny są bezpłatne, czyli kto za to płaci?

Usługi świadczone przez Punkty Konsultacyjne są finansowane ze środków Unii Europejskiej oraz środków budżetu państwa.

Dlaczego warto korzystać z naszych usług?

Punkt Konsultacyjny działający przy Fundacji Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia został wyłoniony w drodze ogólnopolskiego konkursu, w którym głównym kryterium wyboru były doświadczenie oraz kwalifikacje zatrudnionych konsultantów. Potwierdzeniem naszych wysokich kompetencji jest również przynależność Fundacji do utworzonej przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) sieci Krajowego Systemu Usług (KSU), a także posiadanie certyfikatu systemu ISO 9001.

Konsultanci:

Elżbieta Dobrzańska
tel.: (0-32) 764-22-99 wew. 35; e-mail: e.dobrzanska@frapz.org.pl
Mariusz Smurzyński
tel.: (0-32) 764-22-99 wew. 46; e-mail: m.smurzynski@frapz.org.pl
Paweł Knop
tel.: (0-32) 764-22-99 wew. 22; e-mail: p.knop@frapz.org.pl

NUMER LINII INFORMACYJNEJ: (32) 764-22-56
Zapraszamy!
 
Źródło: www.frapz.org.pl

Informacje

Rejestr zmian

2010-08-11 00:00

Dodanie artykułu -

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec
tel. (032) 6709700
faks: (032) 6709721

kod TERYT: Ogrodzieniec-2416063;Ogrodzieniec miasto-2416064;Ogrodzieniec obszar wiejski-2416065;NIP: 6491003263; REGON:000529031, Dane do faktur: Gmina Ogrodzieniec, NIP: 6492275822, REGON: 276258842;
Aktualny nr konta bankowego PKO BP SA Nr 15 1020 2498 0000 8202 0436 5250
Kontakt: 
ogrodzieniec@ogrodzieniec.pl;
Elektroniczne Skrzynki Podawcze:
1) https://ogrodzieniec.eboi.pl/;
2) http://epuap.gov.pl/ skrytka epuap: /qdj1qo562c/skrytka
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.