OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Podtytuł: Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Stefana Żeromskiego w Ogrodzieńcu
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Stefana Żeromskiego, ul. Kościuszki 67, 42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie, tel. 0-32 6732058, fax 0-32 6732058.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka oświatowa-Szkoła Podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Stefana Żeromskiego w Ogrodzieńcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w Szkole Podstawowej nr 1 w Ogrodzieńcu w ilości 80 szt.
1) Charakterystyka zamówienia:
a) ilość 80 szt: szerokość 1 720 mm, wysokość 2 030 mm (zgodnie z graficzną charakterystyką zamówienia),
b) profile 5-cio komorowe o grubości ścianki zewnętrznej 3,0 mm,
c) wzmocnienie: stal ocynkowana grubości 1,5 mm,
d) kolor biały,
e) uszczelki szare z EPDM,
f) okucia z funkcją przewietrzania w nożycy 15 mm i zaczep antywłamaniowy,
g) szyby: współczynnik u=1,0,
h) deklaracja parametrów wyrobu zgodna z normą EN 14351-2:2006,
i) gwarancja na okna 7 lat,
j) dodatkowo: łączniki fasadowe pionowy szt. 40 długości 2030 mm,
k) parapety zewnętrzne brąz blacha, szerokość 300 mm długość 138 mb.
2) Zakres robót
a) demontaż stolarki okiennej drewnianej,
b) demontaż podokienników i parapetów zewnętrznych,
c) montaż stolarki okiennej z PCV w kolorze białym,
d) montaż podokienników i parapetów zewnętrznych,
e) gwarancja na roboty 36 miesięcy,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.42.11.25-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5. złożą w wyznaczonym terminie ofertę wraz z załącznikami, w sposób określony w SIWZ na drukach wymaganych przez zamawiającego,
6. podpiszą umowę, na warunkach określonych we wzorze umowy, załączonym do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca składa wraz z ofertą (załącznik nr 1 od SIWZ) oświadczenie - wzór dokumentu (załącznik nr 2 do SIWZ ).
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
4) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument ustanawiający Pełnomocnictwo(a).
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 niniejszego rozdziału zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 i 4 niniejszego rozdziału są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów.
6. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 2 robót budowlanych wraz z dokumentem potwierdzającym należyte ich wykonanie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. Za zadanie porównywalne z przedmiotem zamówienia rozumie się zadanie wykonane na obiekcie szkoły lub innych obiektach użyteczności publicznej, każde z zamówień powinno być o wartości zbliżonej do wartości zamówienia, nie mniejsze niż 70 % wartości składanej oferty.
7. Dokumenty wymienione w pkt 2 wykonawca załączy do oferty w oryginale lub jako kserokopie. W przypadku dołączenia kserokopii, winny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby wskazane w dokumencie rejestrowym.
Na kserokopii dokumentu należy zamieścić zapis: za zgodność z oryginałem oraz czytelny podpis lub parafkę i pieczątkę imienną. Kserokopie dokumentów potwierdzone w inny sposób niż wyżej opisany, zostaną uznane za nieważne i będzie to przyczyną odrzucenia oferty.
8. Kosztorys ofertowy.
9. Ofertę i dokumenty wymienione w pkt 1 i pkt 6 (wykaz) złoży w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Stefana Żeromskiego
42-440 Ogrodzieniec, ul. Kościuszki 67.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2007 godzina 13:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Stefana Żeromskiego w Ogrodzieńcu, 42-440 Ogrodzieniec, ul. Kościuszki 67, I piętro, (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami