Artykuł pochodzi ze strony: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl
Adres artykułu: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl/artykuly/6013
Szanowni Państwo,
W związku z otrzymanym stanowiskiem od Centrum Projektów Polska Cyfrowa organizatora konkursu „Granty PPGR” dotyczącym weryfikacji dokumentacji i konieczności doprecyzowania informacji umożliwiających przeprowadzenie oceny formalno-merytorycznej złożonych wniosków oraz dodatkowym określeniem wymagań dotyczących dołączanych dokumentów potwierdzających fakt czy składający oświadczenie jest uprawniony do ubiegania się o wsparcie tj. otrzymanie komputerów dla uczniów, proszę, aby w terminie do 3 stycznia 2022r. dostarczyć do złożonego oświadczenia zaświadczenia lub inne dokumenty wystawione przez instytucje publiczne potwierdzające:
Uzupełnienia należy składać w wersji papierowej, w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec
Niedostarczenie wymaganych dokumentów we wskazanym terminie będzie skutkowało niemożnością weryfikacji złożonego oświadczenia, a tym samym niemożnością skorzystania ze wsparcia.
UWAGA! Uzupełnienie wskazanych dokumentów nie jest równoznaczne z otrzymaniem wsparcia, które uwarunkowane będzie zawarciem umowy pomiędzy Gminą Ogrodzieniec a Skarbem Państwa (CPPC).
Dokument do pobrania: