Artykuł pochodzi ze strony: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl/artykuly/2253

Sprawa: Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięć mogących zawsze znacząco oddziaływać na środowisko, Miejsce załatwienia: Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarki Mieniem, pok.14 tel. (032)6709727, 6709700 wew.727

Rodzaj sprawy: Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięć mogących zawsze znacząco oddziaływać na środowisko

Miejsce załatwienia: Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarki Mieniem, pok.14 tel. (032)6709727, 6709700 wew.727, e-mail: e.marzecka@ogrodzieniec.pl

Wymagane dokumenty: 1. Wniosek podmiotu podejmującego realizację przedsięwzięcia wraz z dowodem wpłaty kwoty 205 zł na Konto Urzędu Miasta i Gminy Ogrodzieniec.2. Załączniki do wniosku (w trzech egzemplarzach wraz z zapisem w formie elektronicznej na informatycznym nośniku danych): a) Poświadczona przez właściwy organ kopia mapy ewidencyjnej z zaznaczonym przebiegiem granic terenu, którego dotyczy wniosek oraz obejmującej obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie. b) Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko c) Wypis z ewidencji gruntów obejmujący działki, na które będzie oddziaływać przedsięwzięcie oraz działki sąsiadujące z nazwiskami i aktualnymi adresami właścicieli. d) Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. e) Mapa orientacyjna

Miejsce odbioru: Nie ma zastosowania

Opłaty: 205 zł płatne przy złożeniu wniosku na konto Urzędu Miasta i Gminy Ogrodzieniec: 15 1020 2498 0000 8202 0436 5250 Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.Opłata skarbowa określona w ustawie z dnia 16.11.2006 o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2006r. Nr 225, poz. 1635)

Termin załatwienia: W ciągu miesiąca, a w sprawie szczególnie skomplikowanej w ciągu dwóch miesięcy.

Tryb odwoławczy: Zgodnie z k.p.a. odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Częstochowie za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Ogrodzieniec w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Uwagi: Do wyżej określonego terminu załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu (art. 35 § 5 k.p.a.).Dokumenty uzyskiwane przez urząd:Uzgodnienia: • Z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska oraz Państwowym Wojewódzkim Inspektorem Sanitarnym, • z organem koncesyjnym, o którym mowa w art. 16 ust. 1-2 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. - Prawo geologiczne i górnicze w przypadku poszukiwania lub rozpoznawania złóż kopalin, wydobywania kopalin ze złóż, bezzbiornikowego magazynowania substancji oraz składowania odpadów w górotworze, w tym w podziemnych wyrobiskach górniczych.

Podstawa prawna: 1.Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 z późn. zm.) 2. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. Nr 213, poz. 1397 z późn. zm.). 3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. , poz. 23 z późn. zm.), 4.Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2015 r., poz. 783 z późn. zm.).

Zatwierdził: Rafał Szlachta


Od 25 maja 2018 r. obowiązuje rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: kontrola@ogrodzieniec.pl.
Zgodnie z art. 13 RODO administrator danych - Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec-realizując obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO - wprowadza KLAUZULĘ INFORMACYJNĄ dla obszaru przetwarzania danych osobowych w przedmiotowej sprawie:

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku z realizacją ustawy o ochronie przyrody-realizacja obowiązku prowadzenia spraw z zakresu ochrony przyrody)