Artykuł pochodzi ze strony: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl/artykuly/2125

Sprawa: Rejestracja zmian we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, Miejsce załatwienia: Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, Ewidencja Działalności Gospodarczej, pok. 28, tel. (032)6709714, 6709700 wew.714,e-mail: m.ross@ogrodzieniec

Rodzaj sprawy: Rejestracja zmian we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

Miejsce załatwienia: Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, Ewidencja Działalności Gospodarczej, pok. 28, tel. (032)6709714, 6709700 wew.714,e-mail: m.ross@ogrodzieniec.pl

Wymagane dokumenty: - Dowód osobisty do wglądu
- Oryginał zaświadczenia o wpisie do ewidencji lub o zmianie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

Miejsce odbioru: Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, Ewidencja Działalności Gospodarczej,pok. 28

Opłaty: Opłata stała w kwocie 50,00 zł
Opłata skarbowa określona w ustawie z dnia 16.11.2006 o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2006r. Nr 225,poz. 1635)
Pobór opłaty będzie dokonywany na rachunek Urzędu Miasta i Gminy Ogrodzieniec w:
Bank Spółdzielczy w Zawierciu, Oddział Ogrodzieniec

Nr konta: 75 8442 1010 2001 0000 4705 0001

Termin załatwienia: Zaświadczenie o zmianie we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydaje się w terminie do 14 dni

Tryb odwoławczy: Odwołanie od decyzji o odmowie dokonania wpisu wnosi się, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji stronie, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Częstochowie za pośrednictwem organu, który decyzję wydał. Odwołanie składa się w Kancelarii, Obsługa Interesantów, pok. nr 17

Uwagi: - dokonanie zmian we wpisie do działalności gospodarczej wymaga osobistego zgłoszenia się w urzędzie
- zaświadczenie o wpisie do ewidencji wydaje się w terminie do 14 dni
Zgodnie z art. 35§5 KPA do terminu w/w nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu. O każdym przypadku nie załatwienia sprawy w powyższym terminie zawiadamia się strony, podając przyczyny zwłoki i wskazując nowy termin załatwienia sprawy.

Podstawa prawna: Podstawa prawna: - ustawa z dnia 19.11.1999 r. Prawo działalności gospodarczej /Dz.U. z 1999 r. Nr 101, poz. 1178 z późn. zm/
Ustawa z dnia 6 sierpnia 2004 r. o Swobodzie Działalności Gospodarczej (Dz. U. Nr 173, poz. 1807 z późn. zm.)

Treść: - Wzór formularza zgłoszenia zmian we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (do wydruku w załączniku)

Zatwierdził: Rafał Szlachta

Treść zarządzenia w załączniku