Artykuł pochodzi ze strony: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl/artykuly/1766

Sprawa: Informacja o wyrobach zawierających azbest, Miejsce załatwienia: Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarki Mieniem, pok.14 tel. (032)6709727, 6709700 wew.727, e-mail: e.marzecka@ogrodzieniec.pl

Rodzaj sprawy: Informacja o wyrobach zawierających azbest

Miejsce załatwienia: Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarki Mieniem, pok.14 tel. (032)6709727, 6709700 wew.727, e-mail: e.marzecka@ogrodzieniec.pl

Wymagane dokumenty: - wypełniony formularz należy złożyć w Kancelarii, Obsługa Interesantów, pok. nr 17

Miejsce odbioru: Nie dotyczy

Opłaty: Nie podlega opłacie.

Termin załatwienia: Informacje podlegają corocznej aktualizacji w terminie do 31 stycznia każdego roku.

Tryb odwoławczy: Nie dotyczy

Uwagi: W związku z koniecznością sukcesywnej eliminacji substancji stwarzających szczególne zagrożenie dla środowiska – w tym wyrobów zawierających azbest, wymagane jest dokonanie inwentaryzacji ww. wyrobów, celem uzyskania zbiorczej informacji dla całej Gminy. Każdy mieszkaniec Gminy Ogrodzieniec posiadający azbest na swoim budynku (dach lub elewacja) jest zobowiązany złożyć stosowną informację w Urzędzie Miasta i Gminy. Właściciele nieruchomości dokonują inwentaryzacji poprzez pomiar i spis ilości posiadanych pokryć dachowych budynków, elewacji zewnętrznych i innych miejsc występowania azbestu, ww. informacje należy wpisać na druku ,,INFORMACJA O WYROBACH ZAWIERAJĄCYCH AZBEST”, a następnie dostarczyć do Urzędu Miasta i Gminy.

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r., poz. 1232, z późn. zm.).

Treść: Formularz informacji dotyczącej występowania wyrobów zawierających azbest.

Zatwierdził: Rafał Szlachta


Od 25 maja 2018 r. obowiązuje rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: kontrola@ogrodzieniec.pl.
Zgodnie z art. 13 RODO administrator danych - Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec-realizując obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO - wprowadza KLAUZULĘ INFORMACYJNĄ dla obszaru przetwarzania danych osobowych w przedmiotowej sprawie:

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku z realizacją ustawy o ochronie przyrody-realizacja obowiązku prowadzenia spraw z zakresu ochrony przyrody)