Artykuł pochodzi ze strony: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl/artykuly/1391

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym

Podtytuł: Budowa wodociągów wiejskich w sołectwie Kiełkowice przy ul. Turystycznej i sołectwie Ryczów przy ul. Agrestowej - Gmina Ogrodzieniec

Ogrodzieniec: Budowa wodociągów wiejskich w sołectwie Kiełkowice przy ul. Turystycznej i sołectwie Ryczów przy ul. Agrestowej - Gmina Ogrodzieniec
Numer ogłoszenia: 101150 - 2010; data zamieszczenia: 12.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ogrodzieniec , Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie, tel. 032 6709700, faks 0-32 6709721.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wodociągów wiejskich w sołectwie Kiełkowice przy ul. Turystycznej i sołectwie Ryczów przy ul. Agrestowej - Gmina Ogrodzieniec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Budowę wodociągu wiejskiego w sołectwie Kiełkowice przy ul. Turystycznej. Do zakresu wykonawcy należeć będzie: - ułożenie nowego wodociągu na trasie istniejących, bez demontażu starego wodociągu, - zamontowanie zasuw i przygotowanie nowych przyłączy do istniejących budynków. Zasilanie wodociągu nastąpi z wodociągu stalowego Dn 160 mm biegnącego w poboczu drogi wojewódzkiej Zawiercie - Pilica (w sołectwie Podzamcze). Projektuje się nowy wodociąg z rur i kształtek PVC 160x6,2mm. Lokalizacja sieci wodociągowej nastąpi poza pasem drogowym drogi powiatowej Podzamcze - Kiełkowice. Do budowy sieci wodociągowej i przyłączy zastosować rury i kształtki PVC. Do budowy przyłączy-rury i kształtki PE. Przyłącza do poszczególnych posesji wykonać za pomocą rur PE, z wykorzystaniem zasuw ciśnieniowych NWZ lub zasuw HAWLE. Przejścia wodociągów i przyłączy pod jezdnią wykonać w rurach ochronnych z PVC i PE o odpowiednich średnicach umożliwiających umieszczenie przewodu z kilku centymetrowym zapasem wolnej przestrzeni. Rury ochronne należy zastosować także w bezpośrednim sąsiedztwie słupów energetycznych i telekomunikacyjnych. Kable energetyczne i telekomunikacyjne należy zabezpieczyć rurami ochronnymi typu AROT długości 2,0 m. i średnicy 63 mm. Rurociągi wodociągowe układać na podsypce z piasku o grubości 20 cm i obsypce grubości 30 cm. Zasypkę wykopu odpowiednio zagęścić. Po wykonaniu projektowanego wodociągu i przełączeniu przyłączy do nowego wodociągu istniejący odłączyć, zaślepić i pozostawić w ziemi. Na trasie projektowanego wodociągu przewidziano montaż hydrantów podziemnych Dn 80 mm co 150 m, oraz zasuw odcinających co 300 m. Na przekopach i uszkodzeniach w jezdni należy wykonać konstrukcję nawierzchni przystosowaną do ruchu kategorii KR5. Przekroczenia drogi D-651(ul. Turystyczna) wykonać przewiertami bez naruszania konstrukcji jezdni w rurze ochronnej (na całej długości przekroczenia) na głębokości min. 1,5 m. od nawierzchni. Dane techniczne - długość wodociągu rozdzielczego PVC Dn 160 x 6,2 mm- 2.010,50 m. - długość rur ochronnych PVC Dn 250 x 9,6 mm - 14,00 m - długość rur ochronnych PE 90 x 8,2 - 37,00 m - hydranty podziemne - 15 kpl - długość przyłączy PE Dn 63 x 5,8 - 422,50 m. - długość przyłączy PE Dn 32 x 2,9 - 314,00 m. 2) Budowę wodociągu wiejskiego w sołectwie Ryczów przy ul. Agrestowej. Do zakresu wykonawcy należeć będzie: - ułożenie wodociągu rozdzielczego w ulicy Agrestowej - drodze D-2076; D-2050; D-2072 i D-2047 w miejscowości Ryczów, - wykonanie przyłączy wodociągowych do nieruchomości na których zlokalizowane są budynki mieszkalne i które posiadają indywidualne podłączenia wodociągowe z ulicy Grochowieckiej. Projektowany wodociąg należy wykonać od miejsca włączenia na działce 1071/10 (od odcinka wybudowanego w 2008 r. i zakończonego hydrantem na łuku drogi na wprost działki 1085/8) do połączenia z wodociągiem rozdzielczym biegnącym w jezdni asfaltowej ulicy Basztowej. Trasa projektowanego wodociągu rozdzielczego PE Fi 110 biegnie częściowo w poboczu gruntowym a częściowo w jezdni asfaltowej ulicy. Lokalizacja taka wymuszona jest występowaniem w poboczu gruntowym kabli teletechnicznych i sieci gazowej. Dane techniczne - długość wodociągu rozdzielczego PE SDR 17 Fi 110 mm- 708,50 m. - hydranty Fi 80 mm - 5 kpl - długość przyłączy PE Fi 32 mm - 75,50 m - studnie wodomierzowe z kręgów Fi 1000 - 13 szt Rury wodomierzowe należy układać na zagęszczonej podsypce piaskowej grubości około 20 cm. Zasypywanie wodociągu należy dokonać warstwami przy jednoczesnym zagęszczaniu gruntu, przy czym należy obowiązkowo wykonać warstwę ochronna wodociągu do wysokości 30 cm ponad wierzch rury z piasku drobno lub średnioziarnistego. Zasyp wodociągu powyżej warstwy ochronnej należy wykonać gruntem rodzimym. Z chwilą wybudowania i oddania do użytkowania nowego wodociągu rozdzielczego projektuje się dokonywanie przyłączeń istniejących budynków mieszkalnych do nowego wodociągu. Przyłączenie te wymagają również wykonania likwidacji starych podłączeń wodociągowych. Likwidacje starych podłączeń wodociągowych należy dokonać poprzez trwałe rozłączenie rur w miejscach podłączenia (trójnik) i zaślepienia korkiem żel. ocynk. o średnicy rur podłączenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50-8, 45.11.12.00-0, 45.23.32.52-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca w prowadzonym postępowaniu zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium w wysokości 15.000.00 zł ( piętnaście tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo w przypadku, gdy jego upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. 2) Dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków umowy, w następującym zakresie: 1) Konieczność przedłużenia terminu umownego: a) przesunięcie terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności (np. wyjątkowo niesprzyjające warunki fizyczno-atmosferyczne), b) nieterminowego przekazania terenu budowy, c) przesunięcie terminu realizacji umowy w przypadku zawieszenia robót przez Zamawiającego, d) przesunięcie terminu realizacji umowy w przypadku zmiany dokumentacji projektowej, e) przesunięcie terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, f) przesunięcie terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, działań rządowych), mającej bezpośredni wpływ na terminowość robót, 2) Zmianę w zatrudnieniu podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa. 3) Oznaczenie stron umowy, wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taką zmianę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogrodzieniec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec, 42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, II piętro, pok. 34 w godzinach urzędowania Zamawiającego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, I piętro, pokój 22 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013: Oś: Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej: Działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki do pobrania:
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (plik pdf)
2. Dokumentacja przetargowa (plik spakowany w formacie .7z)
  - do rozpakowania potrzebny jest program 7-Zip -do pobrania-po zainstalowaniu i sciągnieciu dokumentacji przetargowej na dysk komputera, nalezy kliknąć prawym klawiszem myszy na plik i z menu "7-Zip", wybrać: "Wypakuj pliki"