Artykuł pochodzi ze strony: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl/artykuly/1155

Ogłoszenie o zamówieniu-roboty budowlane

Podtytuł: Budowa kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ogrodzieńcu, ul. Kościuszki 67.

Ogrodzieniec: Budowa kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ogrodzieńcu, ul. Kościuszki 67
Numer ogłoszenia: 153550 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec , Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie, tel. 032 6723055, 6732121...3 w.134.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ogrodzieńcu, ul. Kościuszki 67.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowę boiska do piłki nożnej Wymiary płyty boiska: 62x30m, wymiary placu gry: 56x26m. Boisko wydzielone obrzeżami betonowymi 8x30x100cm. Przyjęto poziom płyty boiska w spadku poprzecznym i podłużnym 0,5%. Na boisku zaprojektowano nawierzchnię przepuszczającą wodę. Zastosowano trawę syntetyczną na podbudowie z kruszyw. Zastosowana trawa, przeznaczona do stosowania na boiskach do piłki nożnej, odpowiadająca wymogom określonymi w programie Orlik 2012, musi spełniać następujące parametry: - Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport), 1) Typ włókna: monofil, 2) Skład chemiczny włókna; polietylen, 3) Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4) Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2. Wykładzinę ułożoną i zamocowaną zgodnie z instrukcją producenta należy zasypać suszonym i sortowanym piaskiem kwarcowym oraz granulatem gumowym wg poniższego zestawienia: - frakcja piasku 0,4-1,2 mm, ilość do zasypania: 18 kg / m2 +/- 10%. - granulat gumowy o frakcji 0,5-1,8 mm, ilość 14 kg+2 kg (dosypka po 6 mies.). Zastosowana trawa musi być trwała, niepalna, odporna na mróz i wysokie temperatury, ustabilizowane UV, bez skutków ubocznych dla środowiska. Trawa syntetyczna w kolorze zielonym, linie w kolorze białym. Na boisku zaprojektowano mocowane (na stałe) 2 bramki do piłki nożnej o wymiarach wewnętrznych 5x2m. Pod płytą boiska zaprojektowano drenaż. Wokół boiska piłkarskiego zaprojektowano ogrodzenie (piłkochwyty) o wys. 4m i 6m. Piłkochwyty o wys. 6m zaprojektowano za bramkami na szerokości pól karnych. Od strony boiska, na piłkochwytach 6-cio metrowych, należy zamontować na wysięgnikach luźno zwisające siatki elastyczne z PCV, na wysokości 4m od poziomu terenu. Ogrodzenie wys. 4m zaprojektowano od strony północnej boiska, w narożnikach od strony wschodniej i zachodniej, oraz częściowo od strony południowej (odcinki ogrodzenia przy narożnikach boiska). Ogrodzenia i piłkochwyty ze słupków stalowych powlekanych, wypełnienie z siatki stalowej powlekanej. Wypełnienie piłkochwytów 6-cio metrowych powyżej poziomu 4m z siatki elastycznej PCV. W narożniku północno-zachodnim zaprojektowano furtkę szer. 1,1 m, wys. 2,0m. Wszystkie elementy ogrodzeń (piłkochwytów) w kolorze zielonym. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją SST (załącznik do SIWZ). 2. Budowę boiska wielofunkcyjnego Boisko wielofunkcyjne o wymiarach 19,1x32,1m, wydzielone obrzeżami betonowymi 8x30x100cm, na którym zlokalizowano place gry do: koszykówki o wymiarach 15,1m x 28,1m oraz siatkówki o wymiarach 9x18m. Przyjęto poziom płyty boiska w spadku poprzecznym i podłużnym 0,5%. Na boisku zaprojektowano nawierzchnię przepuszczającą wodę. Zastosowano nawierzchnię poliuretanową na podbudowie z kruszyw. Zastosowana nawierzchnia, przeznaczona do stosowania na boiskach wielofunkcyjnych, odpowiadająca wymogom określonymi w programie Orlik 2012, musi spełniać następujące parametry: Określenie parametru, jednostka Wartość wymagania Wytrzymałość na rozciąganie (MPa) > 0,70 Wytrzymałość na rozdzieranie (N) > 100 Ścieralność (mm) < 0,09 Przyczepność do podkładu (MPa) o mieszaniny kruszywa kwarcowego, granulatu gumowego i spoiwa PU > 0,5 Odporność na uderzenie: o powierzchnia odcisku kulki (mm2) o stan powierzchni 550 ± 25 brak wgnieceń i spękań Zastosowano nawierzchnię sportową o zwartej strukturze, poliuretanowo-gumową o grubości warstwy 13mm układaną na warstwie elastycznej o grubości 35mm, wykonanej z mieszaniny kruszywa kwarcowego, granulatu gumowego i spoiwa PU. Warstwa nośna to mieszanina granulatu gumowego i lepiszcza poliuretanowego. Warstwę układać mechanicznie, bezspoinowo, przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych. Tak wykonaną warstwę należy pokryć warstwą użytkową którą stanowi system poliuretanowy zmieszany z granulatem EPDM. Czynność tą wykonać poprzez dwukrotny natrysk mechaniczny (przy użyciu specjalnej natryskarki). Grubość warstwy użytkowej 2- 3mm. Po całkowitym związaniu komponentów na nawierzchni namalować linie farbami poliuretanowymi metodą natrysku. Cały system montowany na podbudowie z kruszyw. Poszczególne warstwy podbudowy należy wykonać zgodnie z projektem powtarzalnym. Podbudowę należy wyprofilować zgodnie ze spadkami podłużnymi i poprzecznymi określonymi w projekcie, odchyłki mierzone łatą o dł. 2 m. nie powinny być większe niż 2 mm. Podbudowa z warstwy elastycznej powinna być uwałowana w taki sposób, aby nie występowało wykruszania się warstwy górnej. Nawierzchnię układać w warunkach pogodowych określonych przez producenta. Podczas wykonywania prac, należy bezwzględnie przestrzegać aby wilgotność otoczenia oscylowała w przedziale 40-90%, a temperatura podłoża powinna być wyższa o co najmniej 3oC od panującej w danym miejscu temperatury punktu rosy. Zaprojektowano nawierzchnię w kolorze czerwonym, linie boiska do koszykówki w kolorze białym, linie boiska do siatkówki w kolorze żółtym. Na boisku wielofunkcyjnym zaprojektowano akcesoria do poszczególnych gier: Wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki Wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka Sposób mocowania akcesoriów zgodnie z projektem powtarzalnym. Pod płytą boiska zaprojektowano drenaż, opisu w projekcie. Wokół boiska wielofunkcyjnego zaprojektowano ogrodzenie o wys. 4m. Ogrodzenia ze słupków stalowych powlekanych, wypełnienie - siatka stalowa powlekana. Wszystkie elementy piłkochwytów w kolorze zielonym. Zaprojektowano 2 furtki szer. 1,1 i wys. 2m, jedna od strony wschodniej, druga od strony północnej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją SST (Załącznik do SIWZ). 3. Ogrodzenie terenu Na odcinku południowym od strony ul. Szkolnej zaprojektowano furtkę stalową szer. 1,1m (1,2m w świetle słupków) i wys. 1,6m. Po demontażu i wyburzeniu odcinka ogrodzenia (wg opisu w projekcie) należy zamontować projektowaną furtkę oraz brakujące przęsło ogrodzenia. Ogrodzenia (piłkochwyty) wokół projektowanych boisk opisano w projekcie. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik do SIWZ) oraz SST (załącznik do SIWZ). 4. Chodniki i place Zaprojektowano chodniki oraz place umożliwiające dojście do projektowanego kompleksu boisk rekreacyjnych oraz zapewniające komunikację pomiędzy poszczególnymi obiektami. Od strony ul. Szkolnej zaprojektowano chodnik szer. 2m, dalej plac z umiejscowionym pośrodku kontenerem mieszczącym zaplecze boisk. W celu udostępnienia pomieszczeń zaplecza kontenerowego osobom niepełnosprawnym zaprojektowano chodnik w formie pochylni o nachyleniu 5%. Dojście na podest pochylni także przez projektowane schody terenowe. Pomiędzy boiskami zaprojektowano plac szer. 5m z miejscem na ustawienie ławek oraz koszy na śmieci. Na placu zaprojektowano wodościek wykonany z kostki podłużnej obniżony o ok. 2cm w stosunku do pozostałej kostki. Stamtąd wody deszczowe odprowadzone będą przez projektrowany wpust deszczowy i proj. przyłącze kanalizacji deszczowej do pobliskiego rowu zlokalizowanego na terenie inwestycji. Zaprojektowano schody z kostki betonowej w miejscu istniejących schodów z płyt chodnikowych - wg opisu w projekcie. Nawierzchnia chodników, placów oraz schodów terenowych z kostki betonowej gr. 6cm, kostka w kolorze szarym. Całkowita pow. kostki betonowej wynosi 675m2, w tym zakłada się adaptację kostki pochodzącej z rozbiórki istniejącego boiska do siatkówki (205m2). Zaprojektowano podbudowę kostki betonowej (od dołu): - grunt rodzimy - warstwa odsączająca - piasek o frakcji ziaren do 2mm - gr. warstwy10cm - podbudowa z tłucznia (frakcja ziaren od 30 do 60mm) - gr. warstwy 15cm - kruszywo o frakcji do 30mm - gr. warstwy 2cm - podsypka cementowo - piaskowa (piasek o frakcji ziaren do 2mm) - gr. warstwy 3cm Chodniki ograniczone obrzeżami betonowymi 8x25cm. Całkowita długość zaprojektowanych na przedmiotowym terenie obrzeży chodnikowych 8x25cm wynosi 332mb. Spadki chodników zgodnie z opisem w projekcie. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik do SIWZ). 5. Schody terenowe Ze względu na zły stan techniczny zaprojektowano rozbiórkę płyt chodnikowych, stanowiących nawierzchnię stopni oraz podestów istniejących schodów terenowych (zgodnie z opisem w projekcie). Istniejące betonowe murki oporowe przy schodach oraz podestach są przeznaczone do remontu. W narożnikach dolnego podestu należy odkuć fragmenty murków, które wychodzą poza obrys podestu. Słabo związane, uszkodzone fragmenty betonu na murkach należy odkuć, usunąć, oczyścić powierzchnię z pyłu i wody, następnie beton zagruntować i ubytki wypełnić mrozoodporną zaprawą do renowacji betonu. Na równej i czystej powierzchni betonowej nałożyć powłokę epoksydową zewnętrzną, mrozoodporną. Zaprojektowano podesty oraz schody terenowe o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6cm - 6 stopni o wys. 15cm i szer. 34cm. Zachowano istniejące usytuowanie podestów, jednak ze względu na zmianę proporcji stopni zaprojektowano podniesienie poziomu dolnego podestu o 10cm. Zaprojektowano dodatkowe stopnie (3 x 15 x 34cm) prowadzące na poziom boisk. Schody terenowe ograniczone obrzeżami betonowymi 8x25cm, zaprojektowano podbudowę stopni oraz podestów jak dla chodników. Podesty oraz stopnie należy wykonać w spadku poprzecznym ok. 0,2%. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik do SIWZ). 6. Drenaż boiska Odprowadzenie wód opadowych z terenu boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej zaprojektowano poprzez układ drenów rozmieszczonych w rozstawie 4,5 i 6,0 pod płytą boiska. Drenaż należy wykonać z rur drenarskich z PVC-U D65 np. firmy WAVIN i ułożyć ze spadkiem i = 0,5%. Zaprojektowano rury drenarskie zbiorcze PVC-U D100 np. firmy WAVIN w spadku 0,5%. Układ drenażu wraz ze spadkami i rzędnymi wg projektu. Drenaż na podsypce oraz zasypce z materiału przepuszczalnego - kruszywo płukane o granulacji 8 ÷ 26mm. Pod podsypką drenażu ułożyć geowłókninę, wywiniętą zgodnie z projektem. Odprowadzenie wód opadowych z terenu boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej odbywać się będzie poprzez układ drenów rozmieszczonych w rozstawie 4,8 i 5,0 i 5,4m pod płytą boiska. Drenaż należy wykonać z rur drenarskich z PVC-U D65 np. firmy WAVIN i ułożyć ze spadkiem i = 0,5%. Zaprojektowano rury drenarskie zbiorcze PVC-U D100 np. firmy WAVIN w spadku 0,5%. Układ drenażu wraz ze spadkami i rzędnymi wg projektu. Drenaż na podsypce oraz zasypce z materiału przepuszczalnego - kruszywo płukane o granulacji 8 ÷ 26mm. Pod podsypką drenażu ułożyć geowłókninę, wywiniętą zgodnie ze szczegółem pokazanym w projekcie. Wody opadowe z drenażu boisk odprowadzone poprzez projektowane przyłącze kanalizacji deszczowej do pobliskiego rowu. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik do SIWZ). 7. Przyłącze wody pitnej Woda pitna do kontenera techniczno-socjalnego doprowadzona jest z istniejącej instalacji wody pitnej budynku szkolnego zgodnie z ustaleniami z Inwestorem. Wodociąg wykonać z rur ciśnieniowych PE80 typ SDR11, PN10, D50x3.7. Na wyjściu z budynku zabudować zasuwę DN40 w obudowie ziemnej i ze skrzynką uliczną. Przewody wody pitnej należy układać na 10 cm podsypce i w 20 cm obsypce z piasku, o współczynniku zagęszczenia Is>0,95. Po wykonaniu wodociągu należy wykonać próby szczelności oraz płukanie przewodu wraz z dezynfekcją rurociągu. Wszystkie rurociągi poddać próbie wytrzymałości i szczelności wg PN-B-10725:1997. Próbę instalacji wody pitnej wykonać przy ciśnieniu próbnym (PE) równym 1,5 krotnej wartości ciśnienia roboczego (PS) lecz zgodnie W.T.W i O. ciśnienie próby winno być nie mniejsze niż 1 MPa przez okres 30 minut. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik do SIWZ). 8. Przyłącze kanalizacji sanitarnej Ścieki sanitarne z kontenera socjalnego odprowadzone są projektowanym ciągiem kanalizacyjnym do istniejącej studzienki. Długość projektowanej kanalizacji wynosi ~95 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik do SIWZ). 9. Przyłącze kanalizacji deszczowej. Wody deszczowe z drogi a także z drenażu boisk odprowadzone są nowym ciągiem kanalizacyjnym do istniejącego rowu odwadniającego przebiegającego w pobliżu projektowanego obiektu. Studzienki, które zbierają wody drenażowe wykonać należy z przegłębionym dnem, aby zbierały ewentualny piasek z drenażu. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik do SIWZ). 10.Oświetlenie terenu Oświetlenia terenu boisk i zasilania zaplecza należy wykonać z instalacji rozdzielczej w szkole. Projektuje się wyprowadzić obwód YKY 4*10 mm2 z tablicy zlokalizowanej na klatce schodowej. Kabel wyprowadzić spod istniejących podstaw bezpiecznikowych (63A/32A). W budynku zastosować rurarz n/t RL 37. Po wyjściu z budynku kabel prowadzić w wykopie kablowym, zgodnie rysunkami tras. Przyłącz zakończyć w tablicy TE w pomieszczeniu trenera. Połączenie tablicy TE z tablicą oświetleniową wykonać przewodem YDY 4*10 mm2 . Dla odpływu zabudować rozłącznik R303/25A. Projektuje się zabudowę tablicy EKINOX TM 4*18mod. Rozdział energii na poszczególne obwody w tablicy wykonać przewodami LgY 4mm2. Tablicę zabudować na wysokości porównywalnej do tablicy TE . Oświetlenie zostało podzielone na dwa boiska z podziałem na obwody. Sterowanie oświetleniem realizowane będzie poprzez elementy sterujące zabudowane w tablicy oświetleniowej. W szafce zostaną zabudowane łączniki miniaturowe 3-położeniowe umożliwiające wysterowanie ręczn, automatyczne jak i całkowite wyłączenie oświetlenia terenu . Programatory posiadają podwójne styki umożliwiające dodatkowo wysterowanie dwóch obwodów w miarę potrzeby . Sterowanie oświetleniem boisk zostanie wykonane jako ręczne poprzez trzy obwody zasilające maszty na każdym z boisk. Całość została podzielona na poszczególne fazy dla równomiernego rozłożenia obciążenia. Szafka oświetleniowa posiadać będzie drzwi zamykane na zamek uniemożliwiający osobą postronnym ingerowanie w sterowanie. Na elewacji zostaną zabudowane lampki kontrolne informujące o załączeniu poszczególnych obwodów oświetlenia. Oświetlenie realizowane będzie poprzez zabudowę czterech masztów dla każdego boiska. Na każdym maszcie zabudowane zostaną: boisko duże - 4 szt., boisko małe - 2 szt., projektorów 250 W na wysięgniku WM42. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik do SIWT). 11. Zaplecze socjalne Modułowe systemowe zaplecze usytuowano w sąsiedztwie 2 projektowanych boisk. Budynek podzielony na dwie części - mniejszą o wymiarach osiowych 5,1 x 5,1m i większą o wymiarach osiowych 7,65 x 5,1m. Poziom +-0.000 = 387,32 m n.p.m. Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. Dojście do zaplecza z ul. Szkolnej zaprojektowano poprzez chodnik o nawierzchni z kostki betonowej (wg odrębnego projektu nr 20/PB/09). Do modułowego zaplecza kontenerowego boisk zaprojektowano przyłącza wody i kanalizacji sanitarnej (wg odrębnego projektu nr 20/PB/09) oraz przyłącze energetyczne (wg odrębnego projektu nr 21/PB/09). Przyłącze wody i energetyczne zaprojektowano z budynku szkoły. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik do SIWZ)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.23.30.00-9, 45.31.61.00-6, 45.34.20.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogrodzieniec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec, 42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, pok. 34.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec, 42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, pok. 22 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: program MOJE BOISKO-ORLIK 2012.

Dokumenty do pobrania:
-SIWZ
- Przedmiary
-Specyfikacje techniczne