Artykuł pochodzi ze strony: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl/artykuly/1024

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Podtytuł: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.733.552 zł.

Ogrodzieniec: Udzielenie kredytu długoterminowego
w wysokości 1.733.552 zł

Numer ogłoszenia: 268271 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec , Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie, tel. 032 6723055, 6732121...3 w.134.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 1.733.552 zł.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 1.733.552 zł (słownie złotych: jeden milion siedemset trzydzieści trzy tysiące pięćset pięćdziesiąt dwa) z przeznaczeniem na: Sfinansowanie nabycia nieruchomości w kwocie 1.480.000 zł oraz Sfinansowanie inwestycji w kwocie 253.552 zł. Niezbędne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Całkowita kwota kredytu 1.733.552 zł. 2. Spłata kredytu na nabycie nieruchomości nastąpi w ciągu 5 lat (2009-2013) ze środków własnych Gminy. 3. Spłata kredytu na sfinansowanie inwestycji nastąpi w ciągu 2 lat (2009-2010) ze środków własnych Gminy. 4. Środki kredytu winny być postawione do dyspozycji Zamawiającego w ciągu 2 dni od daty zawarcia umowy. 5. Okres karencji spały kredytu do 31.12.2008 r. 6. Oprocentowanie: zmienne - w oparciu o WIBOR M1 + marża banku (WIBOR z 13.10.2008 r.) 7. Naliczanie i spłata odsetek następować będzie w ratach miesięcznych, od faktycznie wykorzystanych środków. 8. Spłata kapitału od kredytów następować będzie na koniec każdego kwartału kalendarzowego - I rata do 30 marca 2009. 9. Raty od 1 do 8 będą płatne w kwocie po 105.694 zł tj. łącznie 845.552 zł, a raty od 9 do 20 będą płatne w kwocie po 74.000 zł tj. łącznie 888.000 zł. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszych spłat rat kredytu bez naliczania i pobierania przez bank prowizji z tego tytułu. Zamawiający nie poniesie żadnych innych kosztów z tytułu przedterminowych spłat kredytu lub niewykorzystania pełnej kwoty kredytu. Odsetki naliczane będą wówczas za okres faktycznego korzystania z kredytu. 11. Prowizja za uruchomienie kredytu winna być liczona jako procent od całej kwoty kredytu. Prowizja nie może być płatna poprzez pomniejszenie kwoty dostępnego kredytu. 12. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową i oświadczeniem o poddaniu się egzekucji. 13. W ramach uzyskanego kredytu Zamawiający zastrzega sobie prawo do refundacji wydatków poniesionych ze środków własnych, związanych z inwestycjami, na potrzeby których zaciągnięte zostały powyższe środki. 14. Zamawiający informuje, że uzyskał od VII Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach pozytywną opinię o możliwości spłaty długoterminowego kredytu: a) na kwotę 1.480.000 zł - uchwała Nr 4100/VII/104/2008 z dnia 02.10.2008 r. b) na kwotę 253.552 zł - uchwała Nr 4100/VII/107/2008 z dnia 02.10.2008 r . 15. Zamawiający dla zobrazowania swojej sytuacji finansowej w załączeniu udostępnia poniższe dokumenty: a) opinie VII Składu Orzekającego RIO w Katowicach o możliwości spłaty kredytu, b) informacja o wykonaniu budżetu za 2007 rok i I półrocze 2008 r., c) zestawienie przepływów pieniężnych wraz z harmonogramem, d) RBNDS za I półrocze 2008, e) RBNDS za rok 2007, f) sprawozdanie z wykorzystania budżetu za 2007 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec,42-440 Ogrodzieniec,Plac Wolności 25. pok. 34.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec, 42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, pok. 22 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Dokumenty do pobrania