Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Wyświetl stronę główną » Przetargi » OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Podtytuł: Remont drogi dojazdowej do użytków rolnych w Gieble ulica Krzywa o długości 0,434 km.

Ogrodzieniec: Remont drogi dojazdowej do użytków rolnych w Gieble ulica Krzywa o długości 0,434 km
Numer ogłoszenia: 187113 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie, tel. 032 6723055, 6732121...3 w.134.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi dojazdowej do użytków rolnych w Gieble ulica Krzywa o długości 0,434 km.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidziane prace obejmują wykonanie etapu I - nawierzchni tłuczniowej: Odcinek I - droga szerokości 4,00 m od hm 0+0,00 do hm 3+14,50 m -korytowanie i kopanie rowu trójkątnego po jednej stronie drogi z odwozem nadmiaru ziemi na 1 km, -wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 10 cm i szerokości 4,20 m, -wykonanie nawierzchni z mieszanki tłucznia kamiennego grubości 20 cm i szerokości 4,20 m, -wykonanie przepustu długości 11 m z rur betonowych o średnicy 40 cm oraz ścianek czołowych betonowych, -założenie stalowych dwudzielnych rur ochronnych na gazociągu: Ø 200 mm - 12,00 m, Ø 100 mm - 7,00 m z sączkami węchowymi, Ø 50 mm i uszczelnieniem końców rur, czołowych betonowych, -oznakowanie znakami pionowymi wlotu do drogi powiatowej. Odcinek II - droga szerokości 2,70 m do 3,50 m na odcinku od hm 3+14,50 do hm 4+34,00 -korytowanie drogi z odwozem nadmiaru ziemi na 1 km, -wykonanie nawierzchni z mieszanki tłucznia kamiennego grubości 20 cm i szerokości 2,90 - 3,70 m, Okres gwarancji 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 10.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ustawy Pzp). Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI, na podstawie kryterium -spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). - Oświadczenie zgodne z art. 22 PZP stwierdzające, że oferent spełnia następujące warunki: - posiadamy uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b). - Oświadczenie zgodne z art. 24 PZP stwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, c). - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d). - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych lotności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; e). - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz pkt. 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. f). - Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g). - Od kierownika budowy Zamawiający wymaga posiadania uprawnień budowlanych branży drogowej oraz przynależności od Izby Inżynierów Budownictwa. Dane te powinny być potwierdzone stosownymi dokumentami. h). - Wykaz wszystkich zamówień zrealizowanych przez oferenta w okresie ostatnich 5 lat (tj. w latach 2003 - 2008), a jeżeli okres działalności był krótszy - w tym okresie - co najmniej trzech robót budowlanych odpowiadających charakterowi zamówienia o porównywalnej wartości (załącznik nr 4 do SIWZ), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez porównywalną wartość rozumie się wartość świadczonej usługi nie mniejszej niż 150 000 zł. i). - Wykaz sprzętu będącego własnością lub do dyspozycji oferenta ze szczególnym wykazaniem własności równiarki i rozściełacza (załącznik nr 5 do SIWZ). j). - Proponowany harmonogram rzeczowo - finansowy z terminami: rozpoczęcie robót od dnia - 10 września 2008r., zakończenie robót do dnia - 22 października 2008r.
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ogrodzieniec.bip.jur.pl/?go=25
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec 42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności 25 pok.22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Dokumenty do pobrania:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
- Wymagane dokumenty

Informacje

Rejestr zmian

2011-10-27 11:28

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2008-08-11 00:00

Dodanie artykułu - Rafał Szlachta

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec
tel. (032) 6709700
faks: (032) 6709721

kod TERYT: Ogrodzieniec-2416063;Ogrodzieniec miasto-2416064;Ogrodzieniec obszar wiejski-2416065;NIP: 6491003263; REGON:000529031, Dane do faktur: Gmina Ogrodzieniec, NIP: 6492275822, REGON: 276258842;
Aktualny nr konta bankowego PKO BP SA Nr 15 1020 2498 0000 8202 0436 5250
Kontakt: 
ogrodzieniec@ogrodzieniec.pl;
Elektroniczne Skrzynki Podawcze:
1) https://ogrodzieniec.eboi.pl/;
2) http://epuap.gov.pl/ skrytka epuap: /qdj1qo562c/skrytka
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.