Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Przetarg na remont Zamku Ogrodzienieckiego w Podzamczu

Wyświetl stronę główną » Aktualności » Przetarg na remont Zamku Ogrodzienieckiego w Podzamczu

Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec ogłasza przetarg na:

Remont zachowawczy fragmentów murów Zamku Ogrodzienieckiego w Podzamczu
Numer ogłoszenia: 167931 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie, tel. 032 6723055, 6732121...3 w.134.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zachowawczy fragmentów murów Zamku Ogrodzienieckiego w Podzamczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres planowanych prac obejmuje: - oczyszczenie powierzchni murów z zarastającej roślinności, - uzupełnienie i przemurowanie fragmentów murów, - naprawę korony murów, występów i odsadzek, - naprawę narożników, pilastrów i wnęk, - hydrofobizację i impregnację naprawianych powierzchni, - remont nadproży kamiennych i ceglanych, - naprawę nieprawidłowo wykonanych prac zabezpieczających mury w jednym z pomieszczeń w części zamku objętej remontem, - naprawę współczesnych żelbetowych stopni i podestów na trasie turystycznej, - zabezpieczenie fragmentu ościeża kamiennego zlokalizowanego w górnych partiach murów na styku skrzydła północnego i zachodniego, - ustawienie rusztowań. Całość programu konserwatorskiego przedstawionego w załączonej dokumentacji zakłada gruntowny remont i konserwację zabytkowych murów ogrodzienieckiego zamku w obrębie ścieżki zwiedzania, czyli w miejscach najbardziej eksploatowanych przez turystów. Ze względu na ogromną powierzchnię obiektu całość prac podzielono na etapy, zaś zakres prac planowanych do wykonania w bieżącym roku obejmuje remont dziedzińca głównego wraz z przylegającym do niego traktem północnym. Wymienione etapy są wyodrębnione i dokładnie opisane w załączonym programie postępowania konserwatorskiego i specyfikacji technicznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.12-3, 45.26.23.00-4, 45.26.21.00-2, 45.26.25.11-6, 45.42.00.00-7, 45.45.20.00-0, 45.45.30.00-7, 45.21.23.50-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Dysponowanie przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: minimum jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z uprawnieniami do pracy przy zabytkach. Powyższe należy opisać w przedkładanym wykazie osób wg zał. nr 4 oraz potwierdzić stosownymi dokumentami: uprawnieniami budowlanymi oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Posiadanie doświadczenia, potwierdzonego: wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości co najmniej 400 tys. zł brutto. Powyższe powinno wynikać z załączonego wykazu robót - wg załącznika nr 3, oraz powinno być potwierdzone dokumentami, że prace te zostały wykonane należycie. 3. Potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia potwierdzone: posiadaniem aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 400 000 zł. - potwierdzone polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianym Wykonawcom przez Zamawiającego, oraz dla uznania formalnej poprawności oferta powinna zawierać kolejno niżej wymienione dokumenty: 1. Formularz oferty wg załącznik nr 1 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa wyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e). 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 2 do SIWZ 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 4 do SIWZ. 7. Uprawnienia budowlane, o których mowa w części IX pkt.1 specyfikacji oraz aktualne dokumenty potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 9. Dokumenty potwierdzające, że prace wymienione w pkt. 8 zostały wykonane z należytą starannością. 10. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności- aktualne na dzień składania ofert. 11. Oświadczenie dotyczące podwykonawców i zakres prac przewidywanych do przekazania podwykonawcom wg załącznika nr 5 do SIWZ. Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno dokumenty wymienione w części XI pkt 2,5,6.
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec, 42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, po. 34. Istnieje możliwość wykupienia u Zamawiającego kserokopii dokumentacji przetargowej za cenę 70 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Gmina Ogrodzieniec Plac Wolności 25 42-440 Ogrodzieniec pok. 22 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W trakcie realizacji umowy obiekt będzie czynny turystycznie.

Kategorie

Kategoria główna artykułu to: Aktualności.

Artykuł występuje również w następujących, dodatkowych kategoriach:

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2008-07-22 00:00

Dodanie załącznika/ załączników -

2008-07-22 00:00

Dodanie załącznika/ załączników -

2008-07-22 00:00

Dodanie załącznika/ załączników -

2008-07-22 00:00

Dodanie załącznika/ załączników -

2008-07-22 00:00

Dodanie artykułu -

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec
tel. (032) 6709700
faks: (032) 6709721

kod TERYT: Ogrodzieniec-2416063;Ogrodzieniec miasto-2416064;Ogrodzieniec obszar wiejski-2416065;NIP: 6491003263; REGON:000529031, Dane do faktur: Gmina Ogrodzieniec, NIP: 6492275822, REGON: 276258842;
Aktualny nr konta bankowego PKO BP SA Nr 15 1020 2498 0000 8202 0436 5250
Kontakt: 
ogrodzieniec@ogrodzieniec.pl;
Elektroniczne Skrzynki Podawcze:
1) https://ogrodzieniec.eboi.pl/;
2) http://epuap.gov.pl/ skrytka epuap: /qdj1qo562c/skrytka
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.