Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Ogłoszenie o przetargu

Wyświetl stronę główną » Przetargi » Ogłoszenie o przetargu

Podtytuł: Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową istniejącego budynku sportu na budynek z częścią sportu, mieszkań socjalnych i świetlicy środowiskowej w Ogrodzieńcu przy ul. E. Orzeszkowej 15 A - etap I - mieszkania socjalne.

Ogrodzieniec: Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową istniejącego budynku sportu na budynek z częścią sportu, mieszkań socjalnych i świetlicy środowiskowej w Ogrodzieńcu przy ul. E. Orzeszkowej 15 A - etap I - mieszkania socjalne
Numer ogłoszenia: 216982 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie, tel. 032 6723055, 6732121...3 w.134.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową istniejącego budynku sportu na budynek z częścią sportu, mieszkań socjalnych i świetlicy środowiskowej w Ogrodzieńcu przy ul. E. Orzeszkowej 15 A - etap I - mieszkania socjalne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Charakterystyka Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego budynku na budynek z częścią mieszkań socjalnych. Jest to realizacja I etapu projektu pod nazwą Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową istniejącego budynku sportu na budynek z częścią sportu, mieszkań socjalnych i świetlicy środowiskowej w Ogrodzieńcu przy ul. E. Orzeszkowej 15 A. Istniejący obiekt to budynek parterowy wykonany w konstrukcji murowanej, częściowo podpiwniczony, z nieużytkowym poddaszem. Więźba dachowa drewniana płatwiowo kleszczowa dwuspadowa pokryta obecnie płytami z eternitu falistego. Główne wejścia znajdują się od strony południowo - wschodniej. W części budynku dotyczącej mieszkań socjalnych - zaprojektowano 6 lokali socjalnych. Cztery lokale zaprojektowano jako jednoosobowe gospodarstwo domowe - powierzchnia pokoi wynosi ponad 10 m2 oraz dwa lokale o powierzchni ponad 20 m2, przewidziane jako dwuosobowe gospodarstwo domowe. Dla każdego lokalu przewidziano WC, wyposażony w ustęp i umywalkę. Również każdy lokal posiada komin dymny, ponieważ przewidziane jest ogrzewanie indywidualne piecem węglowym, jak również każdemu lokalowi przysługuje składzik na węgiel. W części mieszkalno - socjalnej kuchnia jest wspólna dla wszystkich najemców. Wyposażona w dwie kuchnie węglowe, zlewozmywak, szafki (mini spiżarnie) oraz stół i krzesła. Również pralnia i umywalnia męska oraz damska wyposażona w natrysk z ciepłą i zimną wodą, umywalkę i ustęp jest wspólna dla wszystkich lokatorów.Powierzchnia użytkowa mieszkań socjalnych wraz z pomieszczeniami przynależnymi wynosi 185,47 m2 .

2. Zakres robót do wykonania:
1) roboty konstrukcyjne i remontowe:
 a) wyburzenie ścianek działowych wykonanych z cegły pełnej gr. 12 cm obustronnie tynkowane,
b) wykonanie otworów drzwiowych w ścianach w celu połączenia pomieszczeń,
 c) zamontowanie nadproży nad nowymi otworami,
d) zamurowanie zbędnych otworów drzwiowych i innych, podmurowanie okien z wykonaniem otworów nawiewnych, może być wykonane z cegły pełnej lub dziurawki uzyskanej z rozbiórki. Murowanie na zaprawie cem.wap. marki 3
e) wykonanie fundamentów pod trzony kominowe o wymiarach 60x60 cm wysokości 50 cm z betonu B15,
 f) wymurowanie kominów dymowych z cegły pełnej klasy 150 na zaprawie cem.wap. marki M3 na pełną spoinę wykonanie otworów wycierowych z osadnikiem na sadze i zamontowanie szczelnych drzwiczek /dolna krawędź otworu wycierowego powinna się znajdować na wysokości 30 cm od podłogi/;
g) wymurowanie nowych ścianek działowych z bloczków z betonu komórkowego lub z cegły;
h) wymiana dachu całego istniejącego budynku.
i) wymurowanie ściany oddzielenia pożarowego poprzez domurowanie do istniejącej do poziomu stropu, zapewniając ich wzajemne połączenie; wykonanie wieńca z betonu B15; wymurowanie ściany o gr. 25 cm na wysokość 30 cm powyżej połaci dachu,
 j) demontaż instalacji elektrycznych,
k) demontaż instalacji wod.kan.

2) Roboty wykończeniowe:
a) drzwi: - wszystkie drzwi wewnętrzne nowe typowe płytowe z ościeżnicami płytowymi systemowymi, - drzwi wewnętrzne do wc, natrysków i pralni winny posiadać w dolnej części otwory o sumarycznym przekroju nie mniejszym niż 0,022 m2 dla dopływu powietrza, - drzwi z wiatrołapu do korytarza - dwuskrzydłowe płytowe lub PCV,
b) okna: Cała stolarka okienna i drzwiowa przewidziana jest do wymiany. Proponuje się zastosowanie okien z PCV z szybami zespolonymi o współczynniku okna U=max 1,6 W/m2K (współczynnik szyb 1,1 W/m2K).
c) ściany: - rozebrać istniejące płytki ceramiczne na ścianach w pomieszczeniach oraz wykonać ułożenie nowych wysokości 2,00 m w pomieszczeniach wc, kuchni oraz natryskach i pralni,
d) tynki: - wykonać skucie tynków i ich wyrównanie pod płytki ceramiczne ścienne, - na ścianach murowanych, ościeżnicach wykutych otworów, ubytki na elementach istniejących wykonać tynki cementowo wapienne gładkie rodz. IV
e) posadzki: - rozebrać istniejące płytki ceramiczne na posadzkach, - skuć i wyrównać podłoże, ułożyć izolację (papę lub folię) - wykonać docieplenie podłóg poprzez zastosowanie styropianu grubości 10 cm odmiany EPS 100 038, - wykonać wylewkę cementową zbrojoną siatką gr. min. 4 cm pamiętając o wyrównaniu poziomów, - po wykonaniu adaptacji pomieszczeń oraz wymianie instalacji ułożyć nowe płytki posadzkowe wraz z cokołami w systemie,
f) sufity: - wykonać montaż sufitów podwieszonych z płyt gipsowo kartonowych na profilach stalowych systemowych,
g) malowanie: - sufitów farbami emulsyjnymi, ścian farbami emulsyjnymi akrylowymi/ zmywalnymi, - lamperie do wysokości 2,05 m w pomieszczeniu porządkowym
h) montaż umywalek, zlewozmywaków, misek ustępowych - przewiduje się demontaż starych urządzeń sanitarnych i montaż nowych w miejscu nowoprojektowanych

3) Instalacje Projektuje się wykonanie instalacji elektrycznych i wod.kan.

4) Bezpieczeństwo ppoż.
a) powierzchnia całkowita wewnętrzna - 206,22 m2 - Wysokość maksymalna budynku ok. 6,0 m, - Maksymalna ilość kondygnacji nadziemnych - 1, - Z uwagi na grupę wysokości budynek zalicza się do niskich (N).
b) Odległość od obiektów sąsiadujących: Na przedłużeniu budynku, od strony wschodniej znajduje się część przeznaczona dla klubu sportowego, siłowni i świetlicy środowiskowej, dlatego zastosowano ścianę oddzielenia pożarowego murowaną z cegły pełnej gr. 25 cm obustronnie tynkowaną, wysuniętą 30 cm poza lico ściany i wystającą ponad dach 30 cm.
c) kategoria zagrożenia ludzi - z uwagi na przeznaczenie i sposób użytkowania część budynku zalicza się do strefy pożarowej - ZL IV - budynek mieszkalny,
d) ilość w poszczególnych pomieszczeniach - maksymalnie w kuchni 10 osób. W jednym mieszkaniu maksymalnie może przebywać 4 osoby
e) Klasa odporności ogniowej - D
f) Warunki ewakuacyjne dojść i przejść ewakuacyjnych - w korytarzach oświetlonych wyłącznie światłem sztucznym zastosowano oświetlenie ewakuacyjne,
g) Instalacje użytkowe - obiekt wyposażony w wyłączniki ppoż.
h) Dobór urządzeń ppoż. - hydrant zewnętrzny
i) Drzwi stanowiące wyjścia ewakuacyjne otwierają się na zewnątrz. Przejścia ewakuacyjne nie przekraczają drugości 40 m.

5) Zadanie będzie realizowane pod ścisłym nadzorem autorskim i inwestorskim
 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 7.000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:
    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
    5. złożą w wyznaczonym terminie ofertę wraz z załącznikami, w sposób określony w SIWZ na drukach wymaganych przez zamawiającego,
    6. wniosą wadium przetargowe na warunkach określonych w SIWZ,
    7. podpiszą umowę, na warunkach określonych we wzorze umowy, załączonym do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
     

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1. Zamawiający uzna warunki za spełnione jeżeli:
    1) z oświadczenia wykonawcy będzie wynikało, że spełnia on wszystkie warunki określone przez zamawiającego - wzór dokumentu załącznik do SIWZ,
    2) w dokumencie rejestrowym firmy będzie określony przedmiot jej działalności, odpowiadający przedmiotowi zamówienia (realizacja robót budowlanych),
    3) wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty (pkt 2 i 3 załącznika nr 1 do SIWZ - oferta)
    4) z aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, będzie wynikało, że osoby fizyczne lub wspólnicy spółek jawnych lub członkowie zarządu i partnerzy spółek partnerskich lub komplementariusze spółek komandytowych i spółek komandytowo-akcyjnych albo urzędujący członkowie organu zarządzającego osób prawnych, nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
    5) z aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego będzie wynikało, że wobec podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
    6) z zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego będzie wynikało odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub zostało wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu,
    7) z wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, winno wynikać, że wykonawca dysponuje osobami lub osobami i podmiotami zdolnymi do wykonania zamówienia i posiadającymi kwalifikacje branżowe (w tym uprawnienia budowlane, itp.) niezbędne do wykonania zamówienia - wzór dokumentu załączony do SIWZ,
    8) kierownik budowy oraz kierownicy robót branżowych przedłożą dokumenty uprawniające ich do prowadzenia robót w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz zaświadczenia, że są oni aktualnymi członkami izby zawodowej,
    9) w wykazie robót budowlanych wykonanych w ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca wykaże minimum dwa zadania, odpowiadające swoją wartością robotom będącym przedmiotem zamówienia (minimum o wartości 200 000 PLN brutto każde), oraz odpowiadających swoim rodzajem robotom będącym przedmiotem postępowania tj. obejmujących co najmniej niżej wymienione roboty (branże): wykonanie robót budowlano - konstrukcyjnych, wykonanie robót instalacyjnych: elektrycznych, c.o., wod.-kan. z podaniem miejsca i charakterystyki wykonanych robót, ich wartości, daty rozpoczęcia i wykonania;
    10) bank w swojej aktualnej informacji potwierdzi, że wykonawca w okresie jej wystawiania posiada środki finansowe lub zdolność kredytowa w kwocie nie mniejszej niż 200 000 PLN,
    11) z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia będzie wynikało, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1.000 000 PLN
    12) z dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, będzie wynikała wymagana kwota, wniesiona na zasadach określonych w SIWZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec pok. 34 w cenie 100 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec I piętro, pokoju 22 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 

Materiały do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Dokumentacja projektowa

Kategorie

Kategoria główna artykułu to: Przetargi.

Artykuł występuje również w następujących, dodatkowych kategoriach:

Informacje

Rejestr zmian

2007-11-09 00:00

Dodanie artykułu - Rafał Szlachta

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec
tel. (032) 6709700
faks: (032) 6709721

kod TERYT: Ogrodzieniec-2416063;Ogrodzieniec miasto-2416064;Ogrodzieniec obszar wiejski-2416065;NIP: 6491003263; REGON:000529031, Dane do faktur: Gmina Ogrodzieniec, NIP: 6492275822, REGON: 276258842;
Aktualny nr konta bankowego PKO BP SA Nr 15 1020 2498 0000 8202 0436 5250
Kontakt: 
ogrodzieniec@ogrodzieniec.pl;
Elektroniczne Skrzynki Podawcze:
1) https://ogrodzieniec.eboi.pl/;
2) http://epuap.gov.pl/ skrytka epuap: /qdj1qo562c/skrytka
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.