Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Wyświetl stronę główną » Przetargi » OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Podtytuł: Modernizacja drogi dojazdowej do użytków rolnych Kiełkowice ul. Wilcza długości 0,900 km.

Ogrodzieniec: Modernizacja drogi dojazdowej do użytków rolnych, Kiełkowice ul. Wilcza długości 0,900 km.

Numer ogłoszenia: 111386 - 2007;

 data zamieszczenia: 03.07.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie, tel. 032 6723055, 6732121...3 w.134.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi dojazdowej do użytków rolnych Kiełkowice ul. Wilcza długości 0,900 km..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi dojazdowej do użytków rolnych Kiełkowice ul. Wilcza długości 0,900 km.
Przewidziane prace obejmują wykonanie:
- mechaniczne profilowanie istniejącej podbudowy równiarką,
- wzmocnienie i wyrównanie istniejącej podbudowy z żużla wielkopiecowego mieszanką kamienną 0-63 mm, grubość 7 cm,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4 cm.,
- uzupełnienie poboczy mieszanką kamienną 0-31,5 mm.,
- jednostronny spadek nawierzchni 2% ze względu na pochylenie terenu,
- oznakowanie dróg poprzez ustawienie słupków z rur stalowych ocynkowanych o średnicy 2 cal dla znaków drogowych wraz z ich wykonaniem i zabetonowaniem, przymocowanie do słupków tarcz znaków drogowych odblaskowych typu A o boku 900x900, typu B-20 o boku 800, typu D-4a o boku 600x600.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24-4, 45.23.31.00-0, 45.23.31.42-6, 45.23.30.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 04.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
* posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
* posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
* znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
* nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
* złożą w wyznaczonym terminie ofertę wraz z załącznikami, w sposób określony w SIWZ na drukach wymaganych przez zamawiającego.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w udziału w postępowaniu:

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie - wzór dokumentu (załącznik nr 5 do SIWZ).
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP, zamawiający żąda następujących dokumentów:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych lotności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz pkt. 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

- Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

- Od kierownika budowy Zamawiający wymaga posiadania uprawnień budowlanych branży drogowej oraz przynależności od Izby Inżynierów Budowlanych. Dane te powinny być potwierdzone stosownymi dokumentami.

- Wykaz wszystkich zamówień zrealizowanych przez oferenta w okresie ostatnich 5 lat (tj. w latach 2002 - 2006), a jeżeli okres działalności był krótszy - w tym okresie - co najmniej trzech robót budowlanych odpowiadających charakterowi zamówienia o porównywalnej wartości (załącznik nr 4 do SIWZ), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez porównywalną wartość rozumie się wartość świadczonej usługi nie mniejszej niż 200 000 zł.

- Wykaz sprzętu będącego własnością lub do dyspozycji oferenta (załącznik nr 5 do SIWZ).

- Proponowany harmonogram rzeczowo - finansowy z terminem rozpoczęcia robót od dnia 10 sierpnia 2007r. a zakończenia 4 października 2007r.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ogrodzieniec.bip.jur.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, pokój nr 3, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00 lub na stronie internetowej www.ogrodzieniec.bip.jur.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, w sekretariacie Burmistrza (I piętro, pokój nr 22).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2011-10-27 10:04

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2007-07-04 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2007-07-03 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2007-07-03 00:00

Dodanie załącznika/ załączników - Rafał Szlachta

2007-07-03 00:00

Dodanie artykułu - Rafał Szlachta

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec
tel. (032) 6709700
faks: (032) 6709721

kod TERYT: Ogrodzieniec-2416063;Ogrodzieniec miasto-2416064;Ogrodzieniec obszar wiejski-2416065;NIP: 6491003263; REGON:000529031, Dane do faktur: Gmina Ogrodzieniec, NIP: 6492275822, REGON: 276258842;
Aktualny nr konta bankowego PKO BP SA Nr 15 1020 2498 0000 8202 0436 5250
Kontakt: 
ogrodzieniec@ogrodzieniec.pl;
Elektroniczne Skrzynki Podawcze:
1) https://ogrodzieniec.eboi.pl/;
2) http://epuap.gov.pl/ skrytka epuap: /qdj1qo562c/skrytka
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.