Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Informacja o sposobach i zasadach udostępniania danych zawartych w rejestrach, ewidencjach i archiwum.

Wyświetl stronę główną » Rejestry i ewidencje » Informacja o sposobach i zasadach udostępniania danych zawartych w rejestrach, ewidencjach i archiwum.

Dane zawarte w prowadzonych rejestrach i ewidencjach udostępniane są w siedzibie gminy na wniosek zainteresowanego podmiotu.
Informacje udziela pracownik prowadzący dany rejestr bądź ewidencję z zastrzeżeniem informacji, których udostępnienie podlega ograniczeniu w zakresie i na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie innych tajemnic ustawowo chronionych.

W Urzędzie Miasta i Gminy prowadzone jest archiwum zakładowe. Z zasobu dokumentacji prowadzonego w archiwum można korzystać codziennie w dniach pracy urzędu.

WYKAZ REJESTRÓW I EWIDENCJI.

Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Rejestry i ewidencje:


1. Rejestr danych oświatowych
2. Rejestr stypendiów socjalnych.
3. Ewidencja działalności gospodarczej
4. Ewidencja zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
5. Ewidencja Obiektów świadczących usługi hotelarskie
6. Ewidencja Skarg i wniosków
7. Ewidencja Uchwał Rady Miejskiej
8. Interpelacji i wniosków Radnych.
9. Protokołów z posiedzeń Rady Miejskiej.
10. Ewidencja Mieszkańców
11. Rejestr przedpoborowych
12. Rejestr wyborców
13. Rejestr wydanych i utraconych dowodów osobistych
14. Rejestr stypendiów socjalnych
15. Rejestr oświadczeń majątkowych
16. Rejestr oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy
17. Baza danych szefa OC
18. Rejestr korespondencji wychodząco - przychodzącej poleconej (specjalnej) i zwykłej
19. Rejestr zarządzeń Burmistrza
20. Zatrudnionych i zwolnionych pracowników Urzędu.
21. Wyjazdów służbowych pracowników urzędu.
22. Pracowników zatrudnionych w ramach prac publicznych i interwencyjnych
23. Dziennik korespondencji.
24. Rejestr upoważnień i pełnomocnictw.
25. Ewidencja wniosków i interpelacji radnych
26. Zbiór Dzienników Ustaw i Monitorów Polski.
27. Rejestr stowarzyszeń.

Urząd Stanu Cywilnego
Rejestry i ewidencje:

1. Rejestr Aktów Stanu Cywilnego

Referat Finansowy
Rejestry i ewidencje:

1. Ewidencja podatkowa podatku od środków transportowych.
2. Ewidencja podatkowa podatku leśnego.
3. Ewidencja podatkowa podatku od nieruchomości.
4. Ewidencja podatkowa łącznego zobowiązania pieniężnego.
5. Wydanych zaświadczeń
- o dochodowości i prowadzeniu gospodarstwa rolnego
- o nie zaleganiu w podatkach
- o wielkości gospodarstwa dla celów podatkowych
6. Ewidencja tytułów wykonawczych zobowiązań pieniężnych.
7. Ewidencja upomnień podatku od środków transportowych.
8. Ewidencja tytułów wykonawczych podatku od środków transportowych.
9. Rejestr umorzeń zaległych zobowiązań pieniężnych.
10. Rejestr odroczeń i rozłożenia na raty podatku od środków transportowych.
11. Ewidencja upomnień zobowiązań pieniężnych.
12. Rejestr zaświadczeń o zatrudnianiu i wynagradzaniu.
13. Rejestr sprzedaży VAT.
14. Rejestr wypłaconych umów zleconych i o dzieło
15. Rejestr sprawozdań z wykonania budżetu JST
16. Rejestr pracowników-płatników składek ZUS

Referat Przedsięwzięć Publicznych, Architektury, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska
Rejestry i ewidencje:

1. Rejestr decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
2. Rejestr zamówień publicznych.
3. Rejestr zezwoleń na wycinkę drzew z zadrzewienia.
4. Rejestr wniosków o sporządzenie lub zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
5. Rejestr postanowień w sprawie wstępnego projektu podziału nieruchomości.
6. Rejestr zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego.
7. Rejestr wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
8. Wykaz osób zakwalifikowanych do przydziału mieszkania komunalnego.
9. Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
10. Ewidencja zbiorników bezodpływowych
11. Ewidencja przydomowych oczyszczalni ścieków
12. Rejestr psów uznanych za agresywne
13. Ewidencja umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
14. Rejestr planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę
15. Ewidencja mieszkańców posiadających azbest na posesji

Referat Geodezji, Gospodarki Gruntami i Rolnictwa
Rejestry i ewidencje:

1. Ewidencja mienia komunalnego na terenie miasta i gminy.
2. Ewidencja umów dzierżawnych.
3. Rejestr decyzji o przekształceniu prawa wieczystego użytkowania osób fizycznych w prawo własności.
4. Rejestr decyzji o podziałach i scaleniach nieruchomości
5. Rejestr decyzji o rozgraniczeniu nieruchomości.

Informacje

Rejestr zmian

2013-04-19 15:03

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2007-10-08 00:00

Edycja artykułu -

2007-06-12 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2007-06-12 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2007-06-12 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2007-05-25 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2007-05-25 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2007-05-25 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2007-05-24 00:00

Dodanie artykułu - Rafał Szlachta

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec
tel. (032) 6709700
faks: (032) 6709721

kod TERYT: Ogrodzieniec-2416063;Ogrodzieniec miasto-2416064;Ogrodzieniec obszar wiejski-2416065;NIP: 6491003263; REGON:000529031, Dane do faktur: Gmina Ogrodzieniec, NIP: 6492275822, REGON: 276258842;
Aktualny nr konta bankowego PKO BP SA Nr 15 1020 2498 0000 8202 0436 5250
Kontakt: 
ogrodzieniec@ogrodzieniec.pl;
Elektroniczne Skrzynki Podawcze:
1) https://ogrodzieniec.eboi.pl/;
2) http://epuap.gov.pl/ skrytka epuap: /qdj1qo562c/skrytka
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.