Skróty klawiszowe:
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
ogrodzieniec.bip.jur.pl
Wyświetl stronę główną » Aktualności » Granty PPGR
Szanowni Państwo,
W związku z otrzymanym stanowiskiem od Centrum Projektów Polska Cyfrowa organizatora konkursu „Granty PPGR” dotyczącym weryfikacji dokumentacji i konieczności doprecyzowania informacji umożliwiających przeprowadzenie oceny formalno-merytorycznej złożonych wniosków oraz dodatkowym określeniem wymagań dotyczących dołączanych dokumentów potwierdzających fakt czy składający oświadczenie jest uprawniony do ubiegania się o wsparcie tj. otrzymanie komputerów dla uczniów, proszę, aby w terminie do 3 stycznia 2022r. dostarczyć do złożonego oświadczenia zaświadczenia lub inne dokumenty wystawione przez instytucje publiczne potwierdzające:
Uzupełnienia należy składać w wersji papierowej, w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec
Niedostarczenie wymaganych dokumentów we wskazanym terminie będzie skutkowało niemożnością weryfikacji złożonego oświadczenia, a tym samym niemożnością skorzystania ze wsparcia.
UWAGA! Uzupełnienie wskazanych dokumentów nie jest równoznaczne z otrzymaniem wsparcia, które uwarunkowane będzie zawarciem umowy pomiędzy Gminą Ogrodzieniec a Skarbem Państwa (CPPC).
Dokument do pobrania:
832
Razy
czytano
6013
Id
artykułu
Informacje
Źródło informacji: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec.
Data utworzenia: 2021-12-22.
Wprowadził do systemu: Piotr Kaczkowski. Data wprowadzenia: 2021-12-22 14:23:48.
Zatwierdził do publikacji: Piotr Kaczkowski. Data publikacji: 2021-12-22 14:23:48.
Rejestr zmian
2021-12-22 14:23 |
---|
Dodanie artykułu - Piotr Kaczkowski |
Archiwum:
Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:
Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec
tel. (032) 6709700
faks: (032) 6709721
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.