Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Komisje Rady Miejskiej - kadencja 2018-23

Wyświetl stronę główną » Rada Miejska » Komisje Rady » Komisje Rady Miejskiej - kadencja 2018-23

Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Ogrodzieńcu

powołana uchwałą nr  I/3/2018 Rady Miejskiej w Ogrodzieńcu z dnia  23 listopada  2018 r.

  1. Guzik Ilona  - Przewodniczący Komisji  
  2. Janoska Jerzy                                                                    
  3. Pawełczyk Beata                                              
  4. Smętek Stanisław                                         
  5. Adamus Karolina                                                            
  6. Brożek Martyna

    Zmiany w składzie Komisji Rewizyjnej:

    - Martyna Brożek  odwołana z Komisji Uchwałą Nr III/20/2018 dn. 18.12.2018r

Komisja Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Ogrodzieńcu

powołana uchwałą nr  I/4/2018 Rady Miejskiej w Ogrodzieńcu z dnia  23 listopada  2018 r.

  1. Smętek Stanisław - Przewodniczący Komisji  
  2. Bednarz Bożena                                                                    
  3. Pawełczyk Beata                                              
  4. Adamus Karolina 

Komisja Budżetu, Finansów i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej

powołana uchwałą nr  I/5/2018 Rady Miejskiej w Ogrodzieńcu z dnia  23 listopada  2018 r.

  1. Gołuchowska Grażyna -  Przewodniczący Komisji
  2. Baran Wioletta                                                 
  3. Fabiańczyk Zbigniew                                                 
  4. Jakacz Beata                                                                   
  5. Janoska Jerzy                                                        
  6. Janoska Małgorzata                                                     
  7. Stanek Elżbieta                                                       
  8. Bednarz Wanda  

Komisja Oświaty i Spraw Społecznych  Rady  Miejskiej

powołana uchwałą nr  I/6/2018 Rady Miejskiej w Ogrodzieńcu z dnia  23 listopada  2018 r.

  1. Bednarz Wanda  - Przewodniczący Komisji 
  2. Baran Wioletta                                                                     
  3. Fabiańczyk Zbigniew                                      
  4. Gołuchowska Grażyna                                                  
  5. Guzik Ilona                                                              
  6. Janoska Małgorzata
  7. Stanek Elżbieta  

    Zmiany w składzie komisji Oświaty:

    - Michał Kusiak – powołany do komisji   uchwałą nr II/12/2018  dn. 29.11.2018
    - Martyna Brożek powołana do komisji uchwałą Nr III/21/2018r. dn. 18.12.2018r

Komisja Strategii, Rozwoju i Promocji Gminy  Rady  Miejskiej

powołana uchwałą nr  I/7/2018 Rady Miejskiej w Ogrodzieńcu z dnia  23 listopada  2018 r.

  1. Pawełczyk Beata - Przewodniczący Komisji
  2. Bednarz Bożena                                          
  3. Kusiak Michał                                               
  4. Jakacz Beata
  5. Brożek Martyna
  6. Adamus Karolina

Informacje

Rejestr zmian

2018-12-24 10:54

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2018-11-28 11:30

Dodanie artykułu - Rafał Szlachta

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec
tel. (032) 6709700
faks: (032) 6709721

kod TERYT: Ogrodzieniec-2416063;Ogrodzieniec miasto-2416064;Ogrodzieniec obszar wiejski-2416065;NIP: 6491003263; REGON:000529031, Dane do faktur: Gmina Ogrodzieniec, NIP: 6492275822, REGON: 276258842;
Aktualny nr konta bankowego PKO BP SA Nr 15 1020 2498 0000 8202 0436 5250
Kontakt: 
ogrodzieniec@ogrodzieniec.pl;
Elektroniczne Skrzynki Podawcze:
1) https://ogrodzieniec.eboi.pl/;
2) http://epuap.gov.pl/ skrytka epuap: /qdj1qo562c/skrytka
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.