Skróty klawiszowe:
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
ogrodzieniec.bip.jur.pl
Wyświetl stronę główną » Przetargi » Ogłoszenie o zamówieniu
Ogrodzieniec: e-Urząd Ogrodzieniec
Numer ogłoszenia: 187816 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ogrodzieniec , Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie, tel. 032 6709700, faks 0-32 6709721.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: e-Urząd Ogrodzieniec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczenia serwerowni, dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz szkolenie pracowników Urzędu Miasta i Gminy W ramach zadania zostaną dostarczone produkty: platforma sprzętowa, system oraz serwerownia, które łącznie będą stanowić środowisko teleinformatyczne dla świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną. 1) Platformą sprzętową projektu stanowią: a) spełniające wysokie standardy bezpieczeństwa urządzenia teleinformatyczne, na których zostanie zainstalowane oprogramowanie stworzone oraz zakupione w ramach projektu, tj. serwery SEOD, urządzenia sieciowe-router i firewall, komputery PC, skaner, drukarka laserowa, zasilacz awaryjny, b) zestawy do kwalifikowanego podpisu elektronicznego potrzebne dla właściwego wdrożenia podpisu elektronicznego, 2) Dostarczony w ramach projektu system obejmuje a) System Elektronicznego Obiegu Dokumentów wraz z Systemem Przepływu Pracy (workflow). b) Oprogramowanie antywirusowe c) Pakiet oprogramowania graficznego CorelDraw lub równoważny do obróbki grafiki wektorowej i rastrowej d) Oprogramowanie OCR do tworzenia edytowalnych i przeszukiwalnych plików elektronicznych z zeskanowanych dokumentów papierowych, plików PDF i zdjęć e) Oprogramowanie do przekształcania plików PDF do formatów z możliwością przeszukiwania i edycji. f) System Bezpieczeństwa (założenia do polityki bezpieczeństwa, instrukcja zarządzania systemem informatycznym). g) e-Urząd; usługa zlecona do realizacji zewnętrznemu podmiotowi (oddana w outsourcing), h) szkolenia dla użytkowników 3) Przygotowane pomieszczenie do pełnienia funkcji serwerowni. Na prace związane z adaptacją pomieszczenia składać się będą: a) przygotowanie pomieszczenia (np. malowanie, ułożenie płytek), b) instalacja klimatyzacji, c) instalacja automatycznego systemu gaszenia gazem, d) instalacja zabezpieczeń fizycznych, e) instalacja szafy rackowej, f) montaż sieci komputerowej zapewniającej bezpieczeństwo teleinformatyczne pracy w budynku urzędu, g) instalacja centralnego UPS w budynku urzędu co zapewni ciągłość pracy oraz bezpieczeństwo energetyczne dla urządzeń teleinformatycznych. 4) Produkty projektu: a) 6 uruchomionych aplikacji (SEOD, antywirusowa, MS Office Professional lub równoważny, Corel Draw lub równoważny, oprogramowanie OCR do tworzenia edytowalnych i przeszukiwalnych plików elektronicznych z zeskanowanych dokumentów papierowych, plików PDF i zdjęć; oprogramowanie do przekształcania plików PDF do formatów z możliwością przeszukiwania i edycji. b) 1 uruchomiony serwer, c) 1 wdrożony kompleksowy system zarządzania w jedn. publicznych (w tym SEOD), d) 1 uruchomiony system archiwizacji danych, e) 1 wdrożony program antywirusowy, f) 1 wdrożony system uwierzytelniania i autoryzacji, g) 35 zakupionych zestawów komputerowych, h) 3 zakupione zestawy urządzeń peryferyjnych, i) 35 pracowników przeszkolonych w zakresie obsługi informatycznych systemów wspomagania zarządzania w administracji publicznej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 35.10.00.00-5, 31.62.52.00-5, 44.42.15.00-2, 39.71.72.00-3, 45.33.12.20-4, 30.21.33.00-4, 48.82.00.00-2, 48.00.00.00-8, 48.49.00.00-9, 48.61.00.00-7, 48.62.00.00-0, 48.76.00.00-3, 48.32.90.00-0, 30.21.61.10-0, 32.41.31.00-2, 32.42.00.00-3, 79.63.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: 1. Warunki ogólne dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt a-d. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oferent winien posiadać doświadczenie we wdrażaniu projektów informatycznych tj.: a) co najmniej jedna dostawa urządzeń teleinformatycznych o wartości co najmniej 100 000 zł, b) wdrożenie systemów elektronicznej obsługi back office lub front office podmiotów gospodarczych lub instytucji (w tym szkolenia pracowników w zakresie wdrażanego systemu) o wartości co najmniej 100 000 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia. W przypadku niespełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oferent winien posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmujące przedmiot zamówienia na sumę gwarancyjną - odpowiedzialność cywilna - min. 500 000 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia. W przypadku niespełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) dopuszczenia wykonania zamówienia przy wykorzystaniu sprzętu innego, niż określony w ofercie pod warunkiem, że sprzęt z oferty został wycofany z produkcji, a sprzęt oferowany (nowy) ma parametry takie same lub lepsze niż sprzęt wskazany w ofercie c) zmiany terminu realizacji Zamówienia. Zmiana może nastąpić w przypadku: - przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; - z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec, 42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, pok. 35.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec, 42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, I piętro. pok. 22, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki:
SIZW oraz Specyfikacja Techniczna (plik *.7z)
1686
Razy
czytano
1434
Id
artykułu
Informacje
Źródło informacji: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec.
Data utworzenia: .
Wprowadził do systemu: Rafał Szlachta. Data wprowadzenia: 2010-06-29 15:20:30.
Zatwierdził do publikacji: Rafał Szlachta. Data publikacji: 2010-06-29 15:20:30.
Rejestr zmian
2015-07-13 10:21 |
---|
Edycja artykułu - Rafał Szlachta |
2010-06-29 00:00 |
---|
Dodanie artykułu - Rafał Szlachta |
Archiwum:
Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:
Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec
tel. (032) 6709700
faks: (032) 6709721
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.