Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Ogłoszenie o zamówieniu-usługi

Wyświetl stronę główną » Przetargi » Ogłoszenie o zamówieniu-usługi

Podtytuł: Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Ogrodzieniec i jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Ogrodzieniec


Numer ogłoszenia: 141740 - 2010; data zamieszczenia: 24.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ogrodzieniec , Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie, tel. 032 6709700, faks 0-32 6709721.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Ogrodzieniec i jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Ogrodzieniec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Ogrodzieniec i jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Ogrodzieniec tj.: 1) Budżet Miasta i Gminy Ogrodzieniec, 2) Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec, 3) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ogrodzieńcu, 4) Gimnazjum w Ogrodzieńcu, 5) Szkoła Podstawowa w Gieble, 6) Szkoła Podstawowa w Ryczowie, 7) Ośrodek Pomocy Społecznej w Ogrodzieńcu, 8) Zakład Gospodarki Komunalnej w Ogrodzieńcu, 9) Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Ogrodzieńcu, 10) Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Ogrodzieńcu. 2. Przez kompleksową obsługę bankowa budżetu Zamawiający rozumie w szczególności poniższy zakres: 1) otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych oraz sporządzanie wyciągów bankowych, 2) realizację rozliczeń finansowych w formie elektronicznych przelewów bezgotówkowych, 3) realizację wpłat i wypłat gotówkowych, 4) uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym (w wysokości ustalonej corocznie w uchwale budżetowej) na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu i spłacanego w tym samym roku, w którym zostanie zaciągnięty, 5) lokowanie wolnych środków na okresy krótkoterminowe (3-7 dni, weekendy). 3. Każda z jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Ogrodzieniec podpisze indywidualną umowę na obsługę bankową na zasadach wynikających z niniejszego postępowania oraz poniesie koszty obsługi bankowej. 4. Wielkość środków podlegających obsłudze: 1) w 2010 r. - 24.000.000,- zł, 2) w 2011 r. - 23.000.000,- zł, 3) w 2012 r. - 23.000.000,- zł. 5. Bank obsługujący Miasto i Gminę Ogrodzieniec i gminne jednostki organizacyjne będzie prowadził w każdym roku około 80 rachunków bankowych, w tym: 1) rachunki bieżące, 2) rachunki pomocnicze, w tym: - sum depozytowych, - Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, - dochodów własnych, - inne. 6. Wszystkie rachunki prowadzone będą w złotych polskich. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach. 8. Kredyt w rachunku bieżącym w roku 2010 w wysokości 2.000.000,- zł, w następnych latach w takiej samej wysokości. Przewiduje się, że w okresie realizacji umowy kredyt w wysokości 2.000.000,- zł wykorzystany zostanie przez około 180 dni (przez 60 dni w każdym roku). 9. Ilość dokonywanych rocznie przelewów - około 10.000 sztuk, w tym na rachunki jednostek organizacyjnych - 1000 sztuk. 10. Wypłaty gotówkowe w wysokości 2.000.000,- zł rocznie. 11. Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym jako procent stawki WIBOR 1M opublikowanej na ostatni dzień roboczy m-ca kwietnia 2010 r. 12. Oprocentowanie środków na rachunku oraz lokat krótkoterminowych jako procent stawki WIBOR 1M na ostatni dzień roboczy m-ca kwietnia 2010 r. 13. W postępowaniu o zamówienie mogą ubiegać się banki posiadające siedzibę/oddział/placówkę w Ogrodzieńcu lub które otworzą oddział/placówkę w Ogrodzieńcu do dnia rozpoczęcia realizacji umowy na obsługę bankową umożliwiającą w szczególności przyjmowanie wpłat, dokonywanie wypłat, przyjmowanie przelewów. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych za: 1) instalację, doradztwo i eksploatację systemu bankowości elektronicznej, 2) wpłaty gotówki przez Zamawiającego, jednostki podległe, petentów oraz inkasentów podatków i opłat na rachunki bieżące i pomocnicze, 3) wypłaty gotówki przez Zamawiającego i jednostki podległe z rachunków bieżących i pomocniczych, 4) sporządzanie wyciągów bankowych oraz wtórników do wyciągów bankowych, 5) druki czeków gotówkowych, zabezpieczenie skrytki bankowej i opłat za złożone depozyty oraz zaświadczenia i opinie bankowe, 6) doradztwo finansowe dla Zamawiającego i jednostek podległych, 7) realizacje przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4, 66.11.20.00-8, 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie usług bankowych;
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przedmiotowym postępowaniu należy wykazać co najmniej jedną usługę tożsamą z przedmiotem zamówienia tj. obsługę bankową budżetu Gminy i jej jednostek organizacyjnych. Usługa ta winna być potwierdzona listem referencyjnym wystawionym przez usługobiorcę. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, II pietro, pok. 34..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, I piętro, pokój 22 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:

1. SIWZ
2. Sprawozdania finansowe

Informacje

Rejestr zmian

2010-05-24 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2010-05-24 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2010-05-24 00:00

Dodanie artykułu - Rafał Szlachta

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec
tel. (032) 6709700
faks: (032) 6709721

kod TERYT: Ogrodzieniec-2416063;Ogrodzieniec miasto-2416064;Ogrodzieniec obszar wiejski-2416065;NIP: 6491003263; REGON:000529031, Dane do faktur: Gmina Ogrodzieniec, NIP: 6492275822, REGON: 276258842;
Aktualny nr konta bankowego PKO BP SA Nr 15 1020 2498 0000 8202 0436 5250
Kontakt: 
ogrodzieniec@ogrodzieniec.pl;
Elektroniczne Skrzynki Podawcze:
1) https://ogrodzieniec.eboi.pl/;
2) http://epuap.gov.pl/ skrytka epuap: /qdj1qo562c/skrytka
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.