Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym

Wyświetl stronę główną » Przetargi » Ogłoszenie o zamówieniu publicznym

Podtytuł: Budowa wodociągów wiejskich w sołectwie Kiełkowice przy ul. Turystycznej i sołectwie Ryczów przy ul. Agrestowej - Gmina Ogrodzieniec

Ogrodzieniec: Budowa wodociągów wiejskich w sołectwie Kiełkowice przy ul. Turystycznej i sołectwie Ryczów przy ul. Agrestowej - Gmina Ogrodzieniec
Numer ogłoszenia: 101150 - 2010; data zamieszczenia: 12.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ogrodzieniec , Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie, tel. 032 6709700, faks 0-32 6709721.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wodociągów wiejskich w sołectwie Kiełkowice przy ul. Turystycznej i sołectwie Ryczów przy ul. Agrestowej - Gmina Ogrodzieniec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Budowę wodociągu wiejskiego w sołectwie Kiełkowice przy ul. Turystycznej. Do zakresu wykonawcy należeć będzie: - ułożenie nowego wodociągu na trasie istniejących, bez demontażu starego wodociągu, - zamontowanie zasuw i przygotowanie nowych przyłączy do istniejących budynków. Zasilanie wodociągu nastąpi z wodociągu stalowego Dn 160 mm biegnącego w poboczu drogi wojewódzkiej Zawiercie - Pilica (w sołectwie Podzamcze). Projektuje się nowy wodociąg z rur i kształtek PVC 160x6,2mm. Lokalizacja sieci wodociągowej nastąpi poza pasem drogowym drogi powiatowej Podzamcze - Kiełkowice. Do budowy sieci wodociągowej i przyłączy zastosować rury i kształtki PVC. Do budowy przyłączy-rury i kształtki PE. Przyłącza do poszczególnych posesji wykonać za pomocą rur PE, z wykorzystaniem zasuw ciśnieniowych NWZ lub zasuw HAWLE. Przejścia wodociągów i przyłączy pod jezdnią wykonać w rurach ochronnych z PVC i PE o odpowiednich średnicach umożliwiających umieszczenie przewodu z kilku centymetrowym zapasem wolnej przestrzeni. Rury ochronne należy zastosować także w bezpośrednim sąsiedztwie słupów energetycznych i telekomunikacyjnych. Kable energetyczne i telekomunikacyjne należy zabezpieczyć rurami ochronnymi typu AROT długości 2,0 m. i średnicy 63 mm. Rurociągi wodociągowe układać na podsypce z piasku o grubości 20 cm i obsypce grubości 30 cm. Zasypkę wykopu odpowiednio zagęścić. Po wykonaniu projektowanego wodociągu i przełączeniu przyłączy do nowego wodociągu istniejący odłączyć, zaślepić i pozostawić w ziemi. Na trasie projektowanego wodociągu przewidziano montaż hydrantów podziemnych Dn 80 mm co 150 m, oraz zasuw odcinających co 300 m. Na przekopach i uszkodzeniach w jezdni należy wykonać konstrukcję nawierzchni przystosowaną do ruchu kategorii KR5. Przekroczenia drogi D-651(ul. Turystyczna) wykonać przewiertami bez naruszania konstrukcji jezdni w rurze ochronnej (na całej długości przekroczenia) na głębokości min. 1,5 m. od nawierzchni. Dane techniczne - długość wodociągu rozdzielczego PVC Dn 160 x 6,2 mm- 2.010,50 m. - długość rur ochronnych PVC Dn 250 x 9,6 mm - 14,00 m - długość rur ochronnych PE 90 x 8,2 - 37,00 m - hydranty podziemne - 15 kpl - długość przyłączy PE Dn 63 x 5,8 - 422,50 m. - długość przyłączy PE Dn 32 x 2,9 - 314,00 m. 2) Budowę wodociągu wiejskiego w sołectwie Ryczów przy ul. Agrestowej. Do zakresu wykonawcy należeć będzie: - ułożenie wodociągu rozdzielczego w ulicy Agrestowej - drodze D-2076; D-2050; D-2072 i D-2047 w miejscowości Ryczów, - wykonanie przyłączy wodociągowych do nieruchomości na których zlokalizowane są budynki mieszkalne i które posiadają indywidualne podłączenia wodociągowe z ulicy Grochowieckiej. Projektowany wodociąg należy wykonać od miejsca włączenia na działce 1071/10 (od odcinka wybudowanego w 2008 r. i zakończonego hydrantem na łuku drogi na wprost działki 1085/8) do połączenia z wodociągiem rozdzielczym biegnącym w jezdni asfaltowej ulicy Basztowej. Trasa projektowanego wodociągu rozdzielczego PE Fi 110 biegnie częściowo w poboczu gruntowym a częściowo w jezdni asfaltowej ulicy. Lokalizacja taka wymuszona jest występowaniem w poboczu gruntowym kabli teletechnicznych i sieci gazowej. Dane techniczne - długość wodociągu rozdzielczego PE SDR 17 Fi 110 mm- 708,50 m. - hydranty Fi 80 mm - 5 kpl - długość przyłączy PE Fi 32 mm - 75,50 m - studnie wodomierzowe z kręgów Fi 1000 - 13 szt Rury wodomierzowe należy układać na zagęszczonej podsypce piaskowej grubości około 20 cm. Zasypywanie wodociągu należy dokonać warstwami przy jednoczesnym zagęszczaniu gruntu, przy czym należy obowiązkowo wykonać warstwę ochronna wodociągu do wysokości 30 cm ponad wierzch rury z piasku drobno lub średnioziarnistego. Zasyp wodociągu powyżej warstwy ochronnej należy wykonać gruntem rodzimym. Z chwilą wybudowania i oddania do użytkowania nowego wodociągu rozdzielczego projektuje się dokonywanie przyłączeń istniejących budynków mieszkalnych do nowego wodociągu. Przyłączenie te wymagają również wykonania likwidacji starych podłączeń wodociągowych. Likwidacje starych podłączeń wodociągowych należy dokonać poprzez trwałe rozłączenie rur w miejscach podłączenia (trójnik) i zaślepienia korkiem żel. ocynk. o średnicy rur podłączenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50-8, 45.11.12.00-0, 45.23.32.52-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca w prowadzonym postępowaniu zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium w wysokości 15.000.00 zł ( piętnaście tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona ustalenia czy wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże że: 1) w zakresie warunków wskazanych w pkt 1 ppkt. 1) niniejszego rozdziału Wykonawca przedłoży oświadczenie o którym mowa w rozdziale 8 pkt 1 SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunków wskazanych w pkt 1 ppkt 2) rozdziału 7 SIWZ - doświadczenie - zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wybudowaniu sieci wodociągowej o długości nie mniej niż 500 mb;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunków wskazanych w pkt 1 ppkt 3) rozdziału 7 SIWZ- potencjał kadrowy - Wykonawca musi wykazać, ze dysponuje osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, w szczególności osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi pełniącymi samodzielne funkcje w budownictwie, posiadającymi uprawnienia budowlane w rozumieniu ustawy prawo budowlane z 07.07.1994 (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z póż. zm.) oraz ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 z póź. zm.) - jednego kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej, zrzeszony we właściwej Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. Jeżeli wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to zobowiązany jest do załączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunków wskazanych w pkt 1 ppkt 4) rozdziału 7 SIWZ - sytuacji finansowej - Wykonawca musi wykazać, że posiada opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia na kwotę co najmniej 500.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo w przypadku, gdy jego upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. 2) Dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków umowy, w następującym zakresie: 1) Konieczność przedłużenia terminu umownego: a) przesunięcie terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności (np. wyjątkowo niesprzyjające warunki fizyczno-atmosferyczne), b) nieterminowego przekazania terenu budowy, c) przesunięcie terminu realizacji umowy w przypadku zawieszenia robót przez Zamawiającego, d) przesunięcie terminu realizacji umowy w przypadku zmiany dokumentacji projektowej, e) przesunięcie terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, f) przesunięcie terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, działań rządowych), mającej bezpośredni wpływ na terminowość robót, 2) Zmianę w zatrudnieniu podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa. 3) Oznaczenie stron umowy, wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taką zmianę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogrodzieniec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec, 42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, II piętro, pok. 34 w godzinach urzędowania Zamawiającego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, I piętro, pokój 22 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013: Oś: Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej: Działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki do pobrania:
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (plik pdf)
2. Dokumentacja przetargowa (plik spakowany w formacie .7z)
  - do rozpakowania potrzebny jest program 7-Zip -do pobrania-po zainstalowaniu i sciągnieciu dokumentacji przetargowej na dysk komputera, nalezy kliknąć prawym klawiszem myszy na plik i z menu "7-Zip", wybrać: "Wypakuj pliki"

Informacje

Rejestr zmian

2010-04-16 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2010-04-12 00:00

Dodanie artykułu - Rafał Szlachta

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec
tel. (032) 6709700
faks: (032) 6709721

kod TERYT: Ogrodzieniec-2416063;Ogrodzieniec miasto-2416064;Ogrodzieniec obszar wiejski-2416065;NIP: 6491003263; REGON:000529031, Dane do faktur: Gmina Ogrodzieniec, NIP: 6492275822, REGON: 276258842;
Aktualny nr konta bankowego PKO BP SA Nr 15 1020 2498 0000 8202 0436 5250
Kontakt: 
ogrodzieniec@ogrodzieniec.pl;
Elektroniczne Skrzynki Podawcze:
1) https://ogrodzieniec.eboi.pl/;
2) http://epuap.gov.pl/ skrytka epuap: /qdj1qo562c/skrytka
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.