Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Ogłoszenie o zamówieniu-roboty budowlane

Wyświetl stronę główną » Przetargi » Ogłoszenie o zamówieniu-roboty budowlane

Podtytuł: Zagospodarowanie centrum wsi Giebło na potrzeby rekreacji i kultury fizycznej, Gmina Ogrodzieniec

Ogrodzieniec: Zagospodarowanie centrum wsi Giebło na potrzeby rekreacji i kultury fizycznej, Gmina Ogrodzieniec
Numer ogłoszenia: 420464 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Ogrodzieńcu , pl. Wolności 24, 42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie, tel. 32 6732044, faks 32 6732525.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie centrum wsi Giebło na potrzeby rekreacji i kultury fizycznej, Gmina Ogrodzieniec.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Budowę zaplecza socjalnego dla Klubu Sportowego w Gieble Kubatura - 283,72 m3 Pow. zabudowy - 128,96 m2 Pow. użytkowa - 105,08 m2 Pow. całkowita - 128,96 m2 Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej. Konstrukcja opiera się na ścianach zewnętrznych z betonu komórkowego. Budynek przykryty jest dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej. Fundament - ława fundamentowa o przekroju 0,4x1,0 m. Fundament betonowy poziom posadowienia na głębokości 1,10 m poniżej poziomu terenu. Mury konstrukcyjne - gr. muru 25 cm Projektuje się ściany zewnętrzne o przekroju : - tynk wewnętrznych - pustak beton komórkowy - styropian 10 cm - tynk akrylowy. Budynek należy wyposażyć w: - instalacje elektryczną, - instalację wodociągową, - zbiornik na ścieki - szambo prefabrykowane żelbetowe 2 - komorowe. 2) Zagospodarowanie terenu przy boisku piłkarskim Zagospodarowanie terenu przy boisku piłkarskim polega na wyposażeniu terenu w urządzenia sportowe i rekreacyjne. Dla dzieci od lat 3 do 7 będą ustawione dwie huśtawki. Pierwsza huśtawka ważka jest tradycyjnym elementem placu zabaw, druga huśtawka typu maluch składa się z dwóch miejsc do huśtania przeznaczona jest dla dzieci od lat 3 do 7. Na terenie ustawiony będzie stół betonowy do pingponga przeznaczony do gry dla dzieci i młodzieży. Stanowiska do gry w tenisa należy utwardzić płytkami chodnikowymi ( 2,5 x 1,5 m) na podsypce piaskowej. Kolejnym urządzeniem sportowym zamontowanym na terenie jest kosz do piłki koszykowej. Teren przy ustawionym koszu należy utwardzić kostką brukową bez fazową gr. 6 cm ułożonej na podsypce pisakowo - cementowej 5 cm, na warstwie kruszywa gr. 15 cm. Miejsce utwardzenia o wymiarach 6,0 x 6,0 m. Teren rekreacyjny wyposażony będzie w sześciokąt sprawnościowy składający się z: przeplotni z 3 opon, rury strażackiej, drabiny pionowej, zestawu do podciągania rurki, zestawu do podciągania uchwyty oraz zestawu do przewrotów. Na terenie ustawiony będzie także zestaw zręcznościowy składający się z 4 elementów: zestawu do przewrotów, drabinki poziomej, przeplotni z lin oraz drabinki ukośnej. 3) Wykonanie parkingu i utwardzenie terenu przy zapleczu socjalnym Na projektowanym terenie utwardzonym należy wykonując niwelację terenu polegającą na usunięciu warstwy humusu gr. 20 cm. Dla ciągów pieszo jezdnych zaprojektowano nawierzchnię z kostki brukowej gr. 8 cm ułożoną na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm na warstwie podbudowy z kruszywa łamanego. Warstwa podbudowy składa się z podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0-31 mm gr. 10 cm oraz podbudowy pomocniczej z kruszywa niesortowanego 31-60 mm. gr 15 cm. 4) Wyposażenie budynku zaplecza socjalnego. Jako wyposażenie budynku zaplecza socjalnego przewidziano ławki szatniowe z wieszakami. Stelaż ławki wykonany z profili stalowych malowanych proszkowo. Siedzisko, oparcie i listwa na wieszaki wykonana z bezsęcznej tarcicy iglastej. Nogi wyposażone w niebrudzące stopki z tworzywa. Szafy na sprzęt stalowy stalowe, lakierowane proszkowo, z półkami o regulowanej wysokości i uchwytami do zawieszania sprzętu. Drzwi uchylne lub przesuwne, zamykane zamkami patentowymi. W pomieszczeniu sędziowskim oraz biurze należy ustawić krzesła oraz stolik. 5) Wykonanie piłko chwytów przy boisku do piłki nożnej. System słupów aluminiowych z siatką ochronną, zapobiegający wypadaniu piłek za boisko. Wymiary piłko chwytu 36,0m x 5,0 mb. Siatka wykonana z polipropylenu o wysokiej wytrzymałości, kolor zielony, krawędź oczka: 12 cm. Słupy z profila aluminiowego, kwadratowego 80-80 mm gr. 3Mm L=5,50 m, kolor zielony. Fundamenty posadowienia słupów 04,x 0,4 wysokości 1,0 m, zabetonowane betonem B 20. Pomiędzy ostatnim, a przed ostatnim słupem z każdej strony są mocowane trawersy (stabilność systemu). Do siatek ochronnych należy zastosować linki stalowe ocynkowane o 3 mm, śruby rzymskie oraz karabińczyki ocynkowane - jako elementy łączące siatkę linką stalową. 6) Boisko wielofunkcyjne (przy szkole) jest zaprojektowane częściowo na bazie istniejącego boiska z nawierzchnią asfaltową, na której należy położyć emulsję asfaltową i warstwę z betonu asfaltowego gr. 4 cm, a następnie wykonać nawierzchnię z poliuretanu. Boisko o powierzchni 880 m2 jest o wymiarach 44,0m x 20,0. W obrębie boiska zaprojektowano pola gry o wymiarach 40,0 x 20,0 m do piłki ręcznej wraz z polami gry do siatkówki i koszykówki. Płaszczyzna boiska wyznaczona jest obrzeżami chodnikowymi o wym. 8 x 30 cm układanymi na podsypce cementowo - piaskowej. W obrębie boiska przewidziano fundamenty betonowe 40 x 40 x 110 cm pod słupki bramek, o wymiarach 40 x 40 x110 cm pod słupki siatki do siatkówki oraz dla konstrukcji dla koszy do koszykówki. Piłko chwyty zaprojektowano od strony południowej projektowanego boiska o wysokości 4,0m od poziomu terenu 7) Wyposażenie instalacyjne boiska: - instalacja elektryczna - 4 maszty oświetleniowe, - odprowadzenie wody z powierzchni boiska przy pomocy spadku do 0,8 procent w kierunku wschodnim..

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.21.22.21-1, 45.11.12.00-0, 45.26.25.00-6, 45.45.00.00-6, 45.23.32.22-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.11.27.10-5.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie CPV 45 21 22 00-8 - roboty budowlane w zakresie obiektów sportowych na kwotę 300.000 zł brutt; 2) dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 3) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty..
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej (ustawą) do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty dołączyć należy: 1) Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie . Dotyczy co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie CPV 45 21 22 00-8 - roboty budowlane w zakresie obiektów sportowych na kwotę 300.000 zł brutt. zł. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; Dotyczy pełnienia obowiązku kierownika robót o specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ 3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN..

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogrodzieniec.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Ogrodzieńcu, Plac Wolności 24, pokój Dyrektora.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Ogrodzieńcu Plac Wolności 24, pokój Dyrektora.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
    Załączniki do pobrania:

    1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (format pdf)
    2. Dokumentacja projektowa (format ZIP-60MB)
    3. Przedmiary-Zaplecze KS (format ZIP-5MB)

Informacje

Rejestr zmian

2009-12-09 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2009-12-07 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2009-12-07 00:00

Dodanie artykułu - Rafał Szlachta

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec
tel. (032) 6709700
faks: (032) 6709721

kod TERYT: Ogrodzieniec-2416063;Ogrodzieniec miasto-2416064;Ogrodzieniec obszar wiejski-2416065;NIP: 6491003263; REGON:000529031, Dane do faktur: Gmina Ogrodzieniec, NIP: 6492275822, REGON: 276258842;
Aktualny nr konta bankowego PKO BP SA Nr 15 1020 2498 0000 8202 0436 5250
Kontakt: 
ogrodzieniec@ogrodzieniec.pl;
Elektroniczne Skrzynki Podawcze:
1) https://ogrodzieniec.eboi.pl/;
2) http://epuap.gov.pl/ skrytka epuap: /qdj1qo562c/skrytka
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.