Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Ogłoszenie o zamówieniu

Wyświetl stronę główną » Przetargi » Ogłoszenie o zamówieniu

Podtytuł: Zakup samochodu do przewozu osób i ładunku dla Urzędu Miasta i Gminy w Ogrodzieńcu.

Ogrodzieniec: Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu do przewozu osób i ładunku dla Urzędu Miasta i Gminy w Ogrodzieńcu
Numer ogłoszenia: 350597 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec , Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie, tel. 032 6723055, 6732121...3 w.134.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu do przewozu osób i ładunku dla Urzędu Miasta i Gminy w Ogrodzieńcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu do przewozu osób i ładunku dla Urzędu Miasta i Gminy w Ogrodzieńcu Samochód fabrycznie nowy z homologacją rok produkcji 2008 do przewozu osób i ładunku, masa całkowita do 3,5 t, długość całkowita max 5,0 m o parametrach nie mniejszych niż określone poniżej: SILNIK - moc nie mniejsza niż 125 KM - skrzynia biegów : manualna - rodzaj paliwa : olej napędowy - wspomaganie układu kierowniczego NADWOZIE - boczne drzwi przeszklone przesuwne po prawej stronie - tylne drzwi dwuskrzydłowe przeszklone z możliwością otwierania na szerokość 180 o - całkowita wysokość samochodu w granicach: 180÷220 cm, bez bagażnika dachowego - kolor: lakier metalizowany - jasny lub lakier zwykły - zielony lub czerwony WNĘTRZE - ilość miejsc: 6 (1 + 5 ) - podwójne miejsce obok fotelu kierowcy - fotele w drugim rzędzie dzielone z możliwością szybkiego demontażu - ogrzewanie przestrzeni pasażersko-ładunkowej - przedział ładunkowy o długości nie mniejszej niż 200 cm po złożeniu dwóch rzędów siedzeń - wykładzina gumowa lub PCV w przestrzeni ładunkowej - tapicerka siedzeń odporna na zabrudzenia i ścieranie - demontowana przegroda za siedzeniem kierowcy - klimatyzacja ZABEZPIECZENIA: - auto-alarm antywłamaniowy - immobiliser - ABS - elektroniczny system stabilizacji toru jazdy - system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych podczas hamowania silnikiem lub system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych przez zmniejszenie momentu obrotowego - hamulce tarczowe z przodu i z tyłu GWARANCJA - silnik i podzespoły - 24 miesiące - perforacja nadwozia - 60 miesięcy - powłoka lakiernicza - 24 miesiące INNE - pełnowymiarowe koło zapasowe - zestaw kół zimowych z felgami - bagażnik dachowy (nie zamknięty) - posiadanie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na terenie województwa śląskiego w promieniu 60km od siedziby zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.60.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - w formie oświadczenia w następującym zakresie: 1) wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 2) wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami), 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Oferenta z postępowania..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, d) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowaniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (wg załącznika nr 2 do SIWZ), e) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 3 do SIWZ). f) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem 2. Inne dokumenty Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec Zarząd Komunalny Plac Wolności 42 42-440 Ogrodzieniec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec Plac Wolności 25 42-440 Ogrodzieniec Sekretariat ( pok. 22 ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki do pobrania

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2011-10-27 11:32

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2008-12-04 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2008-12-04 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2008-12-04 00:00

Dodanie załącznika/ załączników - Rafał Szlachta

2008-12-04 00:00

Dodanie artykułu - Rafał Szlachta

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec
tel. (032) 6709700
faks: (032) 6709721

kod TERYT: Ogrodzieniec-2416063;Ogrodzieniec miasto-2416064;Ogrodzieniec obszar wiejski-2416065;NIP: 6491003263; REGON:000529031, Dane do faktur: Gmina Ogrodzieniec, NIP: 6492275822, REGON: 276258842;
Aktualny nr konta bankowego PKO BP SA Nr 15 1020 2498 0000 8202 0436 5250
Kontakt: 
ogrodzieniec@ogrodzieniec.pl;
Elektroniczne Skrzynki Podawcze:
1) https://ogrodzieniec.eboi.pl/;
2) http://epuap.gov.pl/ skrytka epuap: /qdj1qo562c/skrytka
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.