Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Wyświetl stronę główną » Przetargi » OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Podtytuł: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.733.552 zł.

Ogrodzieniec: Udzielenie kredytu długoterminowego
w wysokości 1.733.552 zł

Numer ogłoszenia: 268271 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec , Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie, tel. 032 6723055, 6732121...3 w.134.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 1.733.552 zł.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 1.733.552 zł (słownie złotych: jeden milion siedemset trzydzieści trzy tysiące pięćset pięćdziesiąt dwa) z przeznaczeniem na: Sfinansowanie nabycia nieruchomości w kwocie 1.480.000 zł oraz Sfinansowanie inwestycji w kwocie 253.552 zł. Niezbędne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Całkowita kwota kredytu 1.733.552 zł. 2. Spłata kredytu na nabycie nieruchomości nastąpi w ciągu 5 lat (2009-2013) ze środków własnych Gminy. 3. Spłata kredytu na sfinansowanie inwestycji nastąpi w ciągu 2 lat (2009-2010) ze środków własnych Gminy. 4. Środki kredytu winny być postawione do dyspozycji Zamawiającego w ciągu 2 dni od daty zawarcia umowy. 5. Okres karencji spały kredytu do 31.12.2008 r. 6. Oprocentowanie: zmienne - w oparciu o WIBOR M1 + marża banku (WIBOR z 13.10.2008 r.) 7. Naliczanie i spłata odsetek następować będzie w ratach miesięcznych, od faktycznie wykorzystanych środków. 8. Spłata kapitału od kredytów następować będzie na koniec każdego kwartału kalendarzowego - I rata do 30 marca 2009. 9. Raty od 1 do 8 będą płatne w kwocie po 105.694 zł tj. łącznie 845.552 zł, a raty od 9 do 20 będą płatne w kwocie po 74.000 zł tj. łącznie 888.000 zł. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszych spłat rat kredytu bez naliczania i pobierania przez bank prowizji z tego tytułu. Zamawiający nie poniesie żadnych innych kosztów z tytułu przedterminowych spłat kredytu lub niewykorzystania pełnej kwoty kredytu. Odsetki naliczane będą wówczas za okres faktycznego korzystania z kredytu. 11. Prowizja za uruchomienie kredytu winna być liczona jako procent od całej kwoty kredytu. Prowizja nie może być płatna poprzez pomniejszenie kwoty dostępnego kredytu. 12. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową i oświadczeniem o poddaniu się egzekucji. 13. W ramach uzyskanego kredytu Zamawiający zastrzega sobie prawo do refundacji wydatków poniesionych ze środków własnych, związanych z inwestycjami, na potrzeby których zaciągnięte zostały powyższe środki. 14. Zamawiający informuje, że uzyskał od VII Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach pozytywną opinię o możliwości spłaty długoterminowego kredytu: a) na kwotę 1.480.000 zł - uchwała Nr 4100/VII/104/2008 z dnia 02.10.2008 r. b) na kwotę 253.552 zł - uchwała Nr 4100/VII/107/2008 z dnia 02.10.2008 r . 15. Zamawiający dla zobrazowania swojej sytuacji finansowej w załączeniu udostępnia poniższe dokumenty: a) opinie VII Składu Orzekającego RIO w Katowicach o możliwości spłaty kredytu, b) informacja o wykonaniu budżetu za 2007 rok i I półrocze 2008 r., c) zestawienie przepływów pieniężnych wraz z harmonogramem, d) RBNDS za I półrocze 2008, e) RBNDS za rok 2007, f) sprawozdanie z wykorzystania budżetu za 2007 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji może ubiegać się wykonawca który: 1. Posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej udzielenie zamówienia, 4. Posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi - prowadzenie działalności zgodnie z ustawą Prawo bankowe Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (na druku według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. Prawo zamówień publicznych (na druku według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, o ile podmioty, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych złożą ofertę wspólną. Każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć osobny komplet dokumentów tj. odpis z rejestru lub ewidencji, aktualne zaświadczenia jak w pkt 4 oraz oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp. 6. Projekt umowy kredytowej uwzględniający postanowienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów wskazanych w pkt 3 i 4 składa dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec,42-440 Ogrodzieniec,Plac Wolności 25. pok. 34.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec, 42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, pok. 22 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Dokumenty do pobrania

Informacje

Rejestr zmian

2011-10-27 11:30

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2008-10-15 00:00

Dodanie artykułu - Rafał Szlachta

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec
tel. (032) 6709700
faks: (032) 6709721

kod TERYT: Ogrodzieniec-2416063;Ogrodzieniec miasto-2416064;Ogrodzieniec obszar wiejski-2416065;NIP: 6491003263; REGON:000529031, Dane do faktur: Gmina Ogrodzieniec, NIP: 6492275822, REGON: 276258842;
Aktualny nr konta bankowego PKO BP SA Nr 15 1020 2498 0000 8202 0436 5250
Kontakt: 
ogrodzieniec@ogrodzieniec.pl;
Elektroniczne Skrzynki Podawcze:
1) https://ogrodzieniec.eboi.pl/;
2) http://epuap.gov.pl/ skrytka epuap: /qdj1qo562c/skrytka
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.