Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Ogłoszenie o zamówieniu

Wyświetl stronę główną » Przetargi » Ogłoszenie o zamówieniu

Podtytuł: Budowa wodociągu rozdzielczego fi 110 z przyłączami do nieruchomości - Ryczów, ul. Agrestowa, gmina Ogrodzieniec.

Ogrodzieniec: Budowa wodociągu rozdzielczego fi 110 z przyłączami do nieruchomości - Ryczów, ul. Agrestowa, gmina Ogrodzieniec
Numer ogłoszenia: 225195 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec , Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie, tel. 032 6723055, 6732121...3 w.134.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wodociągu rozdzielczego fi 110 z przyłączami do nieruchomości - Ryczów, ul. Agrestowa, gmina Ogrodzieniec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Niniejszy przetarg obejmuje wybór Wykonawcy wodociągu rozdzielczego Ø 110 PE z przyłączami do nieruchomości - Ryczów, ul. Agrestowa , gmina Ogrodzieniec. Zakres projektu obejmuje: 1.budowę wodociągu rozdzielczego PE Ø 110 od miejsca włączenia do istniejącego wodociągu rozdzielczego Ø 110 biegnącego w jezdni asfaltowej ulicy Grochowieckiej do połączenia z wodociągiem rozdzielczym biegnącym w jezdni asfaltowej ulicy Basztowej; 2.budowę przyłączy wodociągowych do budynków mieszkalnych przylegających do projektowanego wodociągu (15 szt.). Projekt obejmuje odcinek od włączenia do wodociągu rozdzielczego Ø 110 PE do studzienki wodomierzowej na terenie nieruchomości włącznie; 3.likwidacje istniejących przyłączy wodociągowych zasilających przyłączone do nowego wodociągu budynki mieszkalne. Zestawienie obiektów do wykonania: 1.wodociąg rozdzielczy Ø 110 PE - długość łączna: 1008,5 mb, 2.przyłącza wodociągowe Ø 32 PE - 15 szt., długość łączna: 81,5 mb..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.11.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Warunki udziału w postępowaniu:

1. Dysponowanie przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: minimum jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych i instalacji sanitarnych Powyższe należy opisać w przedkładanym wykazie osób wg zał. nr 4 oraz potwierdzić stosownymi dokumentami: uprawnieniami budowlanymi oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
2.Posiadanie doświadczenia, potwierdzonego: wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie instalacyjno-inżynieryjnym o wartości co najmniej 200 tys. zł brutto. Powyższe powinno wynikać z załączonego wykazu robót - wg załącznika nr 3, oraz powinno być potwierdzone dokumentami, że prace te zostały wykonane należycie.
3. Potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia potwierdzone: posiadaniem aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 400 000 zł. - potwierdzone polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego, oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta powinna zawierać kolejno niżej wymienione dokumenty:
1.
Formularz oferty wg załącznik nr 1 do SIWZ
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa wyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e).
4.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 2 do SIWZ
5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.Wykaz osób spełniających funkcje kierownicze , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 4 do SIWZ.
7.Uprawnienia budowlane, o których mowa w części IX pkt.1 specyfikacji oraz aktualne dokumenty potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
8.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania - wg załącznika nr 3 do SIWZ.
9.Dokumenty potwierdzające, że prace wymienione w pkt. 8 zostały wykonane z należytą starannością.
10.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności- aktualne na dzień składania ofert.
11.Oświadczenie dotyczące podwykonawców i zakres prac przewidywanych do przekazania podwykonawcom wg załącznika nr 5 do SIWZ.
12. Kosztorys Ofertowy, opracowany metodą kalkulacji uproszczonej, obejmujący wszystkie roboty niezbędne do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia zgodny z przedmiarem robót.
13. Harmonogram rzeczowo-finansowy. Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno dokumenty wymienione w części XI pkt 2,5..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec Plac Wolności 25 42-440 Ogrodzieniec pok. 34 Istnieje możliwość wykupienia u Zamawiającego kserokopii dokumentacji przetargowej za cenę 50 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec Plac Wolności 25 42-440 Ogrodzieniec Sekretariat (pok. nr 22).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki do pobrania:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
- Wymagane dokumenty

Informacje

Rejestr zmian

2008-09-18 00:00

Dodanie artykułu - Rafał Szlachta

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec
tel. (032) 6709700
faks: (032) 6709721

kod TERYT: Ogrodzieniec-2416063;Ogrodzieniec miasto-2416064;Ogrodzieniec obszar wiejski-2416065;NIP: 6491003263; REGON:000529031, Dane do faktur: Gmina Ogrodzieniec, NIP: 6492275822, REGON: 276258842;
Aktualny nr konta bankowego PKO BP SA Nr 15 1020 2498 0000 8202 0436 5250
Kontakt: 
ogrodzieniec@ogrodzieniec.pl;
Elektroniczne Skrzynki Podawcze:
1) https://ogrodzieniec.eboi.pl/;
2) http://epuap.gov.pl/ skrytka epuap: /qdj1qo562c/skrytka
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.