Artykuł pochodzi ze strony: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl/artykuly/2605

Sprawa: Zameldowanie na pobyt stały, Miejsce załatwienia: Referat Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego, pok. 24, tel. (032)6709716, 6709700 wew.716, e-mail: oc@ogrodzieniec.pl

Rodzaj sprawy: Zameldowanie na pobyt stały

Miejsce załatwienia: Referat Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego, pok. 24, tel. (032)6709716, 6709700 wew.716, e-mail: oc@ogrodzieniec.pl

Wymagane dokumenty: 1. dowód osobisty osoby meldującej się,2. książeczka wojskowa (w przypadku mężczyzn do 50 roku życia i kobiet podlegających obowiązkowi wojskowemu),3. tytuł prawny do lokalu (akt własności budynku/ mieszkania , przydział lokalu lub umowa najmu 4. dokładnie wypełniony druk do zgłoszenia zameldowania na pobyt stały ze szczególnym uwzględnieniem podpisu wynajmującego, najemcy, osoby, której przysługuje spółdzielcze prawo do lokalu lub właściciela lokalu.

Miejsce odbioru: Referat Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego, pok. 24

Opłaty: Nie podlega opłacie.

Termin załatwienia: W przypadku kompletu dokumentów dostarczonych przez interesanta zameldowania na pobyt stały dokonuje się niezwłocznie.

Tryb odwoławczy: Nie ma zastosowania.

Uwagi: - w przypadku meldowania się do osób trzecich wymagany jest dowód osobisty wynajmującego/najemcy/, właściciela lokalu lub budynku. Zameldowanie nie jest czynnością osobistą i może jej dokonać w imieniu osoby zainteresowanej każda inna osoba przedstawiając stosowne dokumenty.- w przypadku gdy rodzice meldują dzieci do osób trzecich (np. dziadków ) wymagane jest okazanie metryki urodzenia dziecka, na której potwierdza się fakt zameldowania oraz dowody osobiste obojga rodziców.

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r, Nr 139, poz. 993 z późn.zm.); Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 listopada 2000r w sprawie wzoru dowodu osobistego oraz trybu postępowania w sprawach wydawania dowodów osobistych, ich wymiany, zwrotu lub utraty (Dz.U. Nr 112, poz. 1182 z późn.zm.); Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002r w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz.U. Nr 236, poz. 1999 z późn. zm)

Treść: Formularze potrzebne do zameldowania na pobyt stały są do pobrania w Urzędzie Miasta i Gminy Ogrodzieniec w pok. nr 24

Zatwierdził: Rafał Szlachta


Od 25 maja 2018 r. obowiązuje rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: kontrola@ogrodzieniec.pl.
Zgodnie z art. 13 RODO administrator danych - Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec-realizując obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO - wprowadza KLAUZULĘ INFORMACYJNĄ dla obszaru przetwarzania danych osobowych w przedmiotowej sprawie:

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku z ustawą z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności)