Artykuł pochodzi ze strony: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl/artykuly/2457

Sprawa: Wydawanie poświadczeń zameldowania, Miejsce załatwienia: Referat Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego, pok. 24, tel. (032)6709716, 6709700 wew.716, e-mail: oc@ogrodzieniec.pl

Rodzaj sprawy: Wydawanie poświadczeń zameldowania

Miejsce załatwienia: Referat Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego, pok. 24, tel. (032)6709716, 6709700 wew.716, e-mail: oc@ogrodzieniec.pl

Wymagane dokumenty: Wypełniony wniosek i dowód osobisty

Miejsce odbioru: Referat Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego, pok. 24

Opłaty: 17 zł na konto 15 1020 2498 0000 8202 0436 5250Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.

Termin załatwienia: Zaświadczenie wydaje się niezwłocznie.

Tryb odwoławczy: Nie ma zastosowania.

Uwagi: brak

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r, Nr 139, poz. 993 z późn.zm.); Ustawa z dnia 16.11.2006r o opłacie skarbowej: Dz.U. z 2006r Nr 225 poz. 1635

Zatwierdził: Rafał Szlachta


Od 25 maja 2018 r. obowiązuje rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: kontrola@ogrodzieniec.pl.
Zgodnie z art. 13 RODO administrator danych - Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec-realizując obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO - wprowadza KLAUZULĘ INFORMACYJNĄ dla obszaru przetwarzania danych osobowych w przedmiotowej sprawie:

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku z ustawą z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności)