Artykuł pochodzi ze strony: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl/artykuly/2213

Sprawa: Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych., Miejsce załatwienia: Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarki Mieniem, pok.14 tel. (032)6709727, 6709700 we

Rodzaj sprawy: Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.

Miejsce załatwienia: Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarki Mieniem, pok.14 tel. (032)6709727, 6709700 wew.727, e-mail: e.marzecka@ogrodzieniec.pl

Wymagane dokumenty: - Wypełniony wniosek - Aktualny Wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Dokument potwierdzający gotowość przyjęcia nieczystości ciekłych przez stację zlewną/ oczyszczalnię ścieków - Dokument potwierdzający sprawność techniczną wozu asenizacyjnego i dopuszczenie go do eksploatacji - Zaświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne

Miejsce odbioru: Odbioru można dokonać w pokoju nr 14 po potwierdzeniu uiszczenia opłaty skarbowej, odbioru może dokonać sam wnioskodawca lub osoby przez niego upoważnione na piśmie.

Opłaty: 107 zł – za wydanie zezwolenia. Wpłaty należy dokonać przy składaniu wniosku i dowód wpłaty załączyć do wniosku. Wpłaty dokonuje się na konto Urzędu Miasta i Gminy Ogrodzieniec: 15 1020 2498 0000 8202 0436 5250Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.Opłata skarbowa określona w ustawie z dnia 16.11.2006 o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2006r. Nr 225, poz. 1635)

Termin załatwienia: Wniosek rozpatrywany jest w ciągu 30 dni od daty złożenia.

Tryb odwoławczy: Zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego – do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Częstochowie za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Ogrodzieniec, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Uwagi: Zezwolenie może być wydane przedsiębiorcy, który spełnia wymagania określone w Uchwale Nr XLIV/317/2009 Rady Miejskiej w Ogrodzieńcu z dnia 6 października 2009 r. w sprawie określenia wymagań jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz wymagań jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych. Pojazd asenizacyjny musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz. U. z 2002 r. Nr 193, poz. 1617).

Podstawa prawna: • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23). • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2015 r., poz. 783 z późn. zm.). • Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 z późn. zm.). • Uchwała Nr XLIV/317/2009 Rady Miejskiej w Ogrodzieńcu z dnia 6 października 2009 r. w sprawie określenia wymagań jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz wymagań jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz. U. z 2002 r. Nr 193, poz. 1617).

Treść: Wzór wniosku o wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych

Zatwierdził: Rafał Szlachta


Od 25 maja 2018 r. obowiązuje rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: kontrola@ogrodzieniec.pl.
Zgodnie z art. 13 RODO administrator danych - Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec-realizując obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO - wprowadza KLAUZULĘ INFORMACYJNĄ dla obszaru przetwarzania danych osobowych w przedmiotowej sprawie:

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku z ustawą o utrzymaniu porządku i czystości w gminach-realizacja obowiązku uiszczania opłaty za śmieci)