Artykuł pochodzi ze strony: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl/artykuly/1712

Sprawa: Organizacja imprezy masowej, Miejsce załatwienia: Referat Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego, pok. 23, tel. (032)6709718, 6709700 wew.718, e-mail: usc@ogrodzieniec.pl

Rodzaj sprawy: Organizacja imprezy masowej

Miejsce załatwienia: Referat Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego, pok. 23, tel. (032)6709718, 6709700 wew.718, e-mail: usc@ogrodzieniec.pl

Wymagane dokumenty: - wniosek o wydanie zezwolenia na imprezę masową z załącznikami: - opinia właściwego miejscowo komendanta policji, - opinia komendanta Państwowej Straży Pożarnej, - opinia kierownika pogotowia ratunkowego, - opinia właściwego miejscowo państwowego inspektora sanitarnego- graficzny plan obiektu lub terenu, na którym ma być przeprowadzona impreza masowa,- regulamin obiektu, oraz sposób udostępniania go uczestnikom imprezy,- informacja o liczbie miejsc dla osób w obiekcie lub na terenie, gdzie impreza będzie organizowana,- wskazanie osoby reprezentującej organizatora w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa osób uczestniczących w imprezie masowej,- pisemna instrukcja określającą zadania służby porządkowej- szczegółowe zasady postępowania w przypadku pożaru lub miejscowego zagrożenia,- polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone uczestnikom imprez masowych, na które wstęp jest odpłatny,- w przypadku korzystania w czasie imprezy masowej z dróg publicznych koniec

Miejsce odbioru: Referat Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego, pok. 23

Opłaty: - opłata skarbowa: 82 zł na konto Urzędu MiG Ogrodzieniec 15 1020 2498 0000 8202 0436 5250 Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.

Termin załatwienia: W ciągu 14 dni od złożenia kompletu dokumentów

Tryb odwoławczy: W ciągu 14 dni do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Częstochowie za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Ogrodzieniec.

Uwagi: brak

Podstawa prawna: - ustawa z dnia 20 marca 2009r. o bezpieczeństwie imprez masowych (tekst jednolity: Dz.U.z 2013r, poz. 611 z późn. zm.), ustawa z dnia 16.11.2006r o opłacie skarbowej: Dz.U. z 2006r Nr 225 poz 1635 z późn. zm.

Treść: Wniosek złożony przez organizatora imprezy masowej w terminie nie późniejszym niż 14 dni przed planowanym terminem imprezy (do wydruku w załączniku poniżej)

Zatwierdził: Rafał Szlachta


Od 25 maja 2018 r. obowiązuje rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: kontrola@ogrodzieniec.pl.
 Zgodnie z art. 13 RODO administrator danych - Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec-realizując obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO - wprowadza KLAUZULĘ INFORMACYJNĄ dla obszaru przetwarzania danych osobowych w przedmiotowej sprawie:

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku z realizacją ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy o petycjach, ustawy o samorządzie gminnym-realizacja obowiązku rozpatrywania pism, skarg, wniosków, petycji)