Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Sprawa: Zaopiniowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości dla terenu objętego miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, Miejsce załatwienia: Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarki Mieniem, pok.10 tel. (032)6709708, 6709700 wew.

Wyświetl stronę główną » Spis spraw » Budownictwo, nieruchomości » Sprawa: Zaopiniowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości dla terenu objętego miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, Miejsce załatwienia: Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarki Mieniem, pok.10 tel. (032)6709708, 6709700 wew.

Rodzaj sprawy: Zaopiniowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości dla terenu objętego miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.

Miejsce załatwienia: W terminie 21 dni od dostarczenia przez inwestora niezbędnych materiałów, w przypadkach szczególnie skomplikowanych termin może być przedłużony do 2 miesięcy..

Wymagane dokumenty: - pisemne podanie - 2 egz. wstępnego projektu podziału nieruchomości.

Miejsce odbioru: Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarki Mieniem, pok.10.

Opłaty: Nie podlega opłacie.

Termin załatwienia: W terminie 21 dni od dostarczenia przez inwestora niezbędnych materiałów, w przypadkach szczególnie skomplikowanych termin może być przedłużony do 2 miesięcy..

Tryb odwoławczy: Nie dotyczy.

Uwagi: Brak.

Podstawa prawna: Art. 15 ust 2 pkt 8 Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717, z późn. zmianami).

Zatwierdził: Rafał Szlachta.


Od 25 maja 2018 r. obowiązuje rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: kontrola@ogrodzieniec.pl.
Zgodnie z art. 13 RODO administrator danych - Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec-realizując obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO - wprowadza KLAUZULĘ INFORMACYJNĄ dla obszaru przetwarzania danych osobowych w przedmiotowej sprawie:

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku z ustawą o gospodarce nieruchomościami, prawem budowlanym, ustawą o planowaniu przestrzennym-realizacja zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami i budownictwa)

Informacje

Rejestr zmian

2018-05-25 11:47

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2018-05-25 11:28

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2015-12-18 12:05

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2012-01-31 13:10

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2008-06-24 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2007-04-05 00:00

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2005-04-19 00:00

Dodanie artykułu - Rafał Szlachta

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec
tel. (032) 6709700
faks: (032) 6709721

kod TERYT: Ogrodzieniec-2416063;Ogrodzieniec miasto-2416064;Ogrodzieniec obszar wiejski-2416065;NIP: 6491003263; REGON:000529031, Dane do faktur: Gmina Ogrodzieniec, NIP: 6492275822, REGON: 276258842;
Aktualny nr konta bankowego PKO BP SA Nr 15 1020 2498 0000 8202 0436 5250
Kontakt: 
ogrodzieniec@ogrodzieniec.pl;
Elektroniczne Skrzynki Podawcze:
1) https://ogrodzieniec.eboi.pl/;
2) http://epuap.gov.pl/ skrytka epuap: /qdj1qo562c/skrytka
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.