Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Sprawa: Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży (detal) lub do spożycia w miejscu sprzedaży (gastronomia), Miejsce załatwienia: Referat Organizacyjny, Ewidencja Działalności Gospodarczej, pok

Wyświetl stronę główną » Spis spraw » Działalność gospodarcza » Sprawa: Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży (detal) lub do spożycia w miejscu sprzedaży (gastronomia), Miejsce załatwienia: Referat Organizacyjny, Ewidencja Działalności Gospodarczej, pok

Rodzaj sprawy: Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży (detal) lub do spożycia w miejscu sprzedaży (gastronomia).

Miejsce załatwienia: - po uzyskaniu pozytywnej lub negatywnej opinii Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

Wymagane dokumenty: - dokument potwierdzający tytuł prawny wnioskodawcy do lokalu stanowiącego punkt sprzedaży napojów alkoholowych, - pisemna zgoda właściciela, użytkownika, zarządcy lub administratora budynku, jeżeli punkt sprzedaży zlokalizowany będzie w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, - decyzja właściwego państwowego powiatowego inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu,.

Miejsce odbioru: Referat Organizacyjny, Ewidencja Działalności Gospodarczej, pok. 26.

Opłaty: - opłatę w roku nabycia zezwolenia dokonuje się w wysokości proporcjonalnej do okresu ważności zezwolenia. Opłata wnoszona jest na rachunek gminy przed wydaniem zezwolenia. Opłaty roczne: 525 zł na sprzedaż napojów zawierających do 4,5% alkoholu oraz piwa, 525 zł na sprzedaż napojów zawierających powyżej 4,5% do 18% alkoholu (z wyjątkiem piwa), 2100 zł na sprzedaż napojów zawierających powyżej 18% zawartości alkoholu..

Termin załatwienia: - po uzyskaniu pozytywnej lub negatywnej opinii Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

Tryb odwoławczy: Odwołanie od decyzji wnosi się w terminie 14 dni od daty doręczenia stronie decyzji za pośrednictwem organu, który decyzję wydał do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Częstochowie. Odwołanie składa się w Kancelarii, Obsługa Interesantów, pok. nr 17.

Uwagi: Zgodnie z art. 35 § 5 KPA do terminu załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu. O każdym przypadku nie załatwienia sprawy w powyższych terminach zawiadamia się strony, podając przyczyny zwłoki i wskazując nowy termin załatwienia sprawy .W przypadku braku kompletu dokumentów (wymienionych w Karcie) lub też błędnych, niekompletnych wypełnień Wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 7 dni i złożenia w Wydziale Spraw Obywatelskich - Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, pok. 26. Nie uzupełnienie brakujących dokumentów w określonym terminie będzie skutkować pozostawieniem wniosku bez rozpoznania..

Podstawa prawna: Podstawa prawna: ustawa z dnia 14 czerwca 1960r Kodeks postępowania administracyjnego /tekst jednolity Dz.U. z 2013r, poz. 267/, ustawa z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi /tekst jednolity Dz.U. z 2012r, poz. 1356 z późn. zm./ Uchwała nr XXXIV/261/2001 Rady Miejskiej w Ogrodzieńcu z dnia 30 sierpnia 2001r w sprawie ustalenia liczby punktów sprzedaży napojów alkoholowych powyżej 4,5 % alkoholu (z wyjątkiem piwa) przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży jak i w miejscu sprzedaży na terenie Miasta i Gminy Ogrodzieniec Uchwała Nr XII/121/2003 Rady Miejskiej w Ogrodzieńcu z dnia 8 września 2003r w sprawie zasady usytuowania miejsc sprzedaży oraz sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie Miasta i Gminy Ogrodzieniec.

Treść: -wzór wniosku o wydanie zezwolenia do wydruku w załączniku.

Akceptował: Marta Ross.

Zatwierdził: Marta Ross.


Od 25 maja 2018 r. obowiązuje rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: kontrola@ogrodzieniec.pl.
Zgodnie z art. 13 RODO administrator danych - Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec-realizując obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO - wprowadza KLAUZULĘ INFORMACYJNĄ dla obszaru przetwarzania danych osobowych w przedmiotowej sprawie:

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku z ustawą o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi -wydawanie zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych)

Informacje

Rejestr zmian

2018-05-25 11:02

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2018-05-25 10:59

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2016-08-09 10:50

Dodanie załącznika/ załączników - Marta Ross

2015-12-18 11:01

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2014-03-12 14:06

Edycja artykułu -

2013-10-17 12:13

Edycja artykułu -

2011-12-01 14:18

Dodanie załącznika/ załączników - Rafał Szlachta

2011-12-01 14:18

Dodanie załącznika/ załączników - Rafał Szlachta

2011-12-01 14:11

Edycja artykułu - Rafał Szlachta

2010-07-30 00:00

Edycja artykułu -

2008-06-23 00:00

Edycja artykułu -

2007-04-05 00:00

Edycja artykułu -

2007-03-29 00:00

Edycja artykułu -

2006-02-20 00:00

Dodanie załącznika/ załączników -

2005-04-18 00:00

Dodanie załącznika/ załączników -

2005-04-14 00:00

Edycja artykułu -

2005-04-14 00:00

Edycja artykułu -

2005-03-22 00:00

Edycja artykułu -

2005-03-01 00:00

Edycja artykułu -

2005-03-01 00:00

Edycja artykułu -

2005-03-01 00:00

Dodanie załącznika/ załączników -

2005-03-01 00:00

Edycja artykułu -

2005-02-18 00:00

Edycja artykułu -

2005-02-18 00:00

Edycja artykułu -

2005-02-17 00:00

Dodanie artykułu -

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec
tel. (032) 6709700
faks: (032) 6709721

kod TERYT: Ogrodzieniec-2416063;Ogrodzieniec miasto-2416064;Ogrodzieniec obszar wiejski-2416065;NIP: 6491003263; REGON:000529031, Dane do faktur: Gmina Ogrodzieniec, NIP: 6492275822, REGON: 276258842;
Aktualny nr konta bankowego PKO BP SA Nr 15 1020 2498 0000 8202 0436 5250
Kontakt: 
ogrodzieniec@ogrodzieniec.pl;
Elektroniczne Skrzynki Podawcze:
1) https://ogrodzieniec.eboi.pl/;
2) http://epuap.gov.pl/ skrytka epuap: /qdj1qo562c/skrytka
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.